מיצובישי אאוטלנדר הוא אחד הדגמים הנמכרים ביותר של היצרנית בישראל והוא מוביל את טבלת המסירות בקטגורית רכבי הפנאי בפער לא קטן ממאזדה CX-5 שנמצא במקום השני. אך הדגם הידני, שנמכר במחיר של 145,000 ש"ח אינו חולק את ההצלחה של אחיו האוטומטיים ומכירותיו מדשדשות כבר תקופה ארוכה. על כן החלה כלמוביל, היבואנית, בשיווק גרסה פשוטה יותר של הדגם במחיר מפתה של 130,000 ש"ח.
החברה טרם פרסמה את המפרט המלא של הדגם, אך על פי ליאור הולצמן, מנהל מותג מיצובישי, הדגם יגיע כשבאמתחתו כל האבזור שנחשב היום ל"חובה" - מערכת מולטימדיה, מערכת בקרת אקלים, כל אבזור הבטיחות של דגם הבסיס הנוכחי ועוד. הדגם החדש של האאוטלנדר יגיע בשלב זה רק בתצורת חמישה מושבים, בניגוד לדגמים המצליחים יותר, להם שבעה מושבים.
לצד האאוטלנדר, מודיעה כלמוביל גם על הוזלת מיצובישי לאנסר ספורטבק לכדי 120,000 ש"ח. יתרה מזו, ולמרות ההוזלה המשמעותית במחיר, אל מול המחיר הנוכחי שעומד על 135,000 ש"ח. צפויה הלאנסר ספורטבק לקבל גם תוספת נכבדה לרשימת האבזור שתכלול בין היתר גג שמש פנורמי, דיבורית בלוטות', תאורת יום (DRL), מצלמת רוורס, חלונות כהים מאחור ועוד. כל אלה יצטרפו לרשימת האבזור הקיימת שכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם שליטה מההגה, בקרת אקלים ובקרת שיוט.
אין ספק שהצעד אותו מובילה מיצובישי מציב את שתי המכוניות האלה - אחת מהמצליחות בקטגוריה, והשניה שמעט נשכחה עם השנים - באור חדש בכל הנוגע לתמורה למחיר. בזכות ההוזלה הופך האאוטלנדר הידני להיות רכב הפנאי הזול ביותר בישראל עם מנוע 2.0 ליטר ותיבה ידנית בפרט, ואחד האטרקטיביים ביותר בקטגוריה שלו בכלל.
הלאנסר ספורטבק הופכת גם היא להיות אחת המכוניות האטרקטיבית בקטגוריה. עם מנוע 1.8 ליטר שמפיק 140 כוחות סוס ותיבת הילוכים רציפה שמבטיחה צריכת דלק טובה יותר ממקבילותיה האוטומטית, מתייצבת הלאנסר עם המחיר החדש הרבה מעל למתחרותיה הישירות בסעיף ה"כוח סוס לשקל".