תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סובארו
  • סובארו פורסטר
  • סובארו פורסטר STI - הצצה ראשונה

    סובארו פורסטר

    שלוש תמונות וקומץ פרטים אודות הגרסה הפסיכו-ספורטיבית של סובארו פורסטר דלפו לרשת. החשיפה הרשמית - בנובמבר הקרוב

    • 28-10-2014
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בואו נהיה כנים לרגע, מאז שבשנת 2004 הוצג סובארו פורסטר STI, אז רק לשוק היפני, ידענו שיום יבוא והוא יחזור. זה אמנם לא קורה היום, אבל היום מתחילה הספירה לאחור ל-25 בנובמבר, אז ככל הנראה תשיק היצרנית את הדגם באופן רשמי על בימת תערוכת לוס אנג'לס.

    נכון לרגע זה, סובארו עצמה אמנם שומרת על שפתיים חתומות, אך מספר תמונות טיזר וקומץ פרטים אודות המכונית כבר הספיקו לעשות את דרכן למספר אתרים ברשת, בהם מספר מגזינים מכובדים כגון טופ גיר ואוטו אקספרס הבריטיים.

    סובארו פורסטר STI

    כיאה לטיזרים, התמונות לא חושפות הרבה פרטים, אך הן מספיקות כדי להעלים כל ספק באשר לכוונותיה של החטיבה שהביאה לעולם את סובארו WRX STI, אחת מרפליקות הראלי המפורסמות ביותר בהיסטוריה, שהדור האחרון שלה הגיע גם אלינו במהלך השנה האחרונה. המסגרת האדומה על הגריל, הקאליפרים עם הכיתוב STI אשר מוחבאים מאחורי חישוקים מגודלים ורבי חישורים, ופתח יניקת האוויר העצום בפגוש הקדמי כאילו מסתכלים לכם בלבן של העיניים ומתריסים "מי בא מכות?".

    סובארו פורסטר STI

    בכל הנוגע למערכות הנעה, סובארו פורסטר STI צפוי לקבל את אותו מנוע כמו בסדאן שנושאת אותן שלוש אותיות. ארבעה צילינדרים בתצורת בוקסר ובנפח של 2.5 ליטרים מוגדש צפויים להעביר 300 כ"ס ומומנט מרבי של 41.5 קג"מ לכל ארבעת הגלגלים דרך מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית של סובארו. טרם ידוע אם בין המנוע לגלגלים תותקן תיבה ידנית עם שישה הילוכים כמו ב-WRX או שמא תלך סובארו בדרך האוטומט ותתקין את תיבת ההילוכים הרציפה מה-STI

    כאמור, סובארו פורסטר STI יוצג לקהל הרחב בתערוכת לוס אנג'לס שתתקיים בנובמבר הקרוב ועם תחילת שיווקו יתברג מעל לדגם ה-XT טורבו שנמצא כעת בראש היצע הגרסאות של סובארו פורסטר

    סובארו פורסטר STI

    dddd