תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה סיוויק סטיישן
  • הונדה סיוויק האצ'בק
  • הונדה סיוויק 2015 – מתיחת פנים וגרסת ספורט חדשה

    הונדה סיוויק סטיישן

    הונדה סיוויק מתעדכנת לקראת שנת 2015 עם מתיחת פנים קלה וגרסת ספורט חדשה.

    • 06-10-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    הגרסאות האירופאיות של הונדה סיוויק יעברו במהלך שנת 2015 מתיחת פנים קלה. מדובר במתיחת פנים ראשונה לדגמי ההאצ'בק והסטיישן של הסיוויק, שהוצגה לראשונה לפני שלוש שנים בדיוק. מתיחת הפנים הזו מצטרפת אל מתיחת הפנים שעברו דגמי הסיוויק האמריקאים כשנה לאחר השקתם (כלומר לפני כשנתיים) ואינה כוללת בשלב זה את גרסת הסדאן 4 דלתות. זו צפויה לקבל גם היא בקרוב את אותה מתיחת הפנים, אך כיוון שהיא אינה מיועדת לשוק המערב אירופאי היא לא נחשפה ביחד עם גרסאות ההאצ'בק והסטיישן בתערוכת פריז.

    הונדה סיוויק 2015

    מתיחת הפנים שעוברת הונדה סיוויק לשנת 2015 כוללת כמה שינויים עיצוביים קלים. פנסי החזית עוצבו מחדש וכעת הם משלבים בתוכם את תאורת ה-DRL, הפגושים מלפנים ומאחור עוצבו מחדש, הספוילר האחורי הוחלף, הפנסים האחוריים קיבלו תאורת LED וחצאיות הצד קיבלו עיצוב מעודכן. בתוך התא הנוסעים הוחלפו בדי הריפודים בבדים חדשים וידיות הדלתות קיבלו ציפוי כסוף חדש.

    בנוסף זוכה סוף סוף הסיוויק למערכת מולטימדיה מקורית חדשה, בשם Honda Connect. מערכת מולטימדיה זו מבוססת על מערכת הפעלה של אנדרואיד (גרסה 4.0.4) וכוללת מסך רב-מגע (Multi-Touch) בגודל 7 אינטש' וכמובן סינכרון מלא לטלפונים חכמים.

    הונדה סיוויק 2015

    גרסת ספורט מצטרפת להיצע הדגמים של הונדה סיווק ב-2015. למרות השם הספורטיבי שלה, לא מדובר בגרסה ספורטיבית של ממש. הסיוויק ספורט היא למעשה הונדה סיוויק האצ'בק רגילה, שמקבלת את חבילת העיצוב החיצוני של הסיוויק טייפ R, שצפויה להיחשף בקרוב. חבילת עיצוב זו כוללת פגושים בעיצוב ספורטיבי יותר, חישוקי סגסוגת שחורים וקונסולה מרכזית בצבע שחור.

    מלבד אלו, אין שינוי מכאני בדגמי הספורט והם ימשיכו להתבסס על אותו מפרט טכני מוכר, הכולל מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר שהספקו המרבי הוא 142 כוחות סוס ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם 5 הילוכים.

    הונדה כן מנצלת את ההזדמנות כדי להוסיף לדגם מערכת בטיחות חדשה בשם Honda City Brake Active (או CTBA בקיצור). מדובר במערכת בלימה אוטומטית מבוססת רדאר, שפעילה במהירויות נמוכות (עד 30 קמ"ש) ולדברי הונדה מסוגלת לבלום את הרכב במקרה של חשש לתאונת חזית.

    הונדה סיוויק 2015

    dddd