תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק ATS
  • קאדילק ATS-L – גרסה מוארכת לסין

    קאדילק ATS

    הסינים יקבלו בקרוב את הקאדילק ATS בגרסת L עם תוספת של 8.5 סנטימטרים לאורכו של בסיס הגלגלים

    • 29-07-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    תמונות רשמיות של ה-ATS-L, גרסה בעלת בסיס גלגלים ארוך של קאדילק ATS, נחשפות לראשונה ברשת. ה-ATS-L מיועדת לשוק הסיני ותיוצר על ידי שנחאי ג'נרל מוטורס (Shanghai GM), ש-51 אחוז ממנה נמצאים בבעלותו של קונצרן הרכב הסיני SAIC ו-49 האחוזים הנותרים בבעלותה של ג'נרל מוטורס. בשלב זה אין ככל הנראה כוונה לשווק את ה-ATS-L מחוץ לשוק הסיני, שם תתחרה ה-ATS-L בדגמים מוארכים אחרים, כמו ה-3Li שהיא גרסה מוארכת של במוו סדרה 3 או ה-S60L שהיא גרסה מוארכת של וולוו S60.

    קאדילק ATS-L

    קאדילק ATS-L מקבלת תוספת של כ-8.5 סנטימטרים לאורכו של בסיס הגלגלים, מה שצפוי להפוך את המושב האחורי למרווח הרבה יותר. מדובר בנקודת תורפה עיקרית של הדגם המוכר לנו, שסובל ממושב אחורי צפוף יחסית למקובל אצל המתחרים. גם האורך הכללי גדל בהתאמה בכמעט 9 סנטימטרים והרוחב גדל בכמעט שני סנטימטרים. השינויים הקוסמטיים לעומת הדגם הרגיל כוללים בעיקר גריל קדמי עם יותר עיטורי כרום ונגיעות נוספות של כרום במסגרות הדלתות.

    היצע המנועים של ה-ATS-L יכלול את מנוע ה-2.0 ליטרים טורבו-בנזין המוכר מהגרסה הישראלית אך בהספק מרבי מעט גבוה יותר של 280 כוחות סוס (לגרסה הישראלית יש "רק" 270 כוחות סוס). בנוסף תציע קאדילק גם מנוע V6 גדול בנפח של 3.6 ליטרים שהספקו המרבי יעמוד על 320 כוחות סוס. בשני המקרים הרכב יוצע עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה הילוכים.

    קאדילק ATS-L

    dddd