תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אופל
  • אופל מריבה Cross Van
  • אופל מריבה בישראל

    אופל מריבה Cross Van

    המריבה, המיניוואן הקומפקטי של אופל, נוחת בימים אלו בישראל עם תג מחיר אטרקטיבי למדי של 112 אלף ש"ח.

    • 07-07-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    המיניוואן הקומפקטי אופל מריבה נוחת בימים אלו בישראל. לאחר המתנה ארוכה למדי ולאחר ששווק במשך כשנתיים "מתחת לרדאר" ובכמויות קטנות, מתחילה אופל ישראל בשיווקו הסדיר של המריבה. מדובר במיניוואן קטן עם 5 מקומות ישיבה שנהנה מממד גובה נדיב יחסית, בדומה לג'יפונים ורכבי קרוסאובר. בנוסף נהנה המריבה מפתרון ייחודי למדי בשוק הרכב – דלתות אחוריות שנפתחות בכיוון הפוך לזה המקובל בשוק ובזווית רחבה במיוחד, מה שאפשר גישה נוחה יותר למושב האחורי.

    אופל מריבה

    אופל מריבה הנוכחי הושק בעולם כבר בשנת 2009 אך אלינו הוא מגיע כעת, לאחר שעבר מתיחת פנים קלה בתחילת השנה וקיבל גרסה אוטומטית "ישראלית". עד כה נמכר המריבה בישראל רק בגרסת דיזל-ידנית, שנמכרה בעיקר בשוק המוניות, אך זה צפוי להשתנות בצורה משמעותית כעת עם כניסתה של הגרסה החדשה, המצוידת במנוע טורבו-בנזין בנפח של 1.4 ליטר המפיק 120 כוחות סוס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית רגילה, עם שישה הילוכים. צריכת הדלק המשולבת עומדת על כ-13.9 קילומטרים לליטר.

    למריבה אורך כללי של 430 סנטימטרים, מה שאומר שהוא מעט קצר מהמתחרה הישיר שלו רנו סניק (הדגם הקצר, עם חמישה מושבים, ולא רנו גרנד-סניק עם שבעת המושבים). עם רוחב של 181 סנטימטרים הוא מעט רחב מרוב המשפחתיות הרגילות כמו טויוטה קורולה החדשה או קיה פורטה. למריבה כאמור 5 מקומות ישיבה בלבד, כאשר המושב האחורי כולל שלושה מושבים נפרדים המתקפלים כל אחד בנפרד להגדלת נפח תא המטען במידת הצורך. נפח תא המטען עומד על 400 ליטרים במצב הרגיל או 1,496 ליטרים לאחר קיפול המושבים.

    אופל מריבה

    לישראל תגיע רמת גימור אחת של אופל מריבה, Enjoy. רמת אבזור זו כוללת 6 כריות אוויר, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, סיוע לזינוק בעליה, עיגוני ISOFIX למושבי בטיחות, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי ופנסי ערפל קדמיים.

    אופל מריבה - מפרט טכני להורדה

    מחירו של המריבה יעמוד על 111,990 ₪, מה שאומר שהוא יהיה זול בצורה משמעותית מהסניק המקביל ואף זול מרוב המשפחתיות האוטומטיות המתחרות, כולל כמה משפחתיות קטנות כדוגמת סיאט טולדו או סקודה ראפיד.

    אופל מריבה

    dddd