תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיגו
  • פיגו 508
  • פיגו 508 סטיישן
  • פיג'ו 508 2015 – מתיחת פנים לדגם

    פיגו 508

    תמונות ראשונות של פיג'ו 508, שמתעדכן במתיחת פנים לקראת שנת 2015. בתפריט - מנוע מעודכן, גריל קדמי חדש ותא נוסעים מעודכן.

    • 19-06-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    ארבע שנים לאחר שנחשפה לראשונה ושלוש וחצי שנים לאחר שהושקה בישראל, עוברת פיג'ו 508 מתיחת פנים ראשונה. ה-508 זוכה להצלחה נאה למדי בשוק הבין לאומי עם כ-370 אלף יחידות שלה שנמסרו מאז החל שיווקה בתחילת שנת 2011, כשהשוק הסיני אחראי לכשליש מהיקף המסירות הזה. מתיחת הפנים כוללת את כל תצורות המרכב של הרכב, הסדאן המוכרת לנו הישראלים, הסטיישן שלא זכתה כאן להצלחה ממשית וגרסת ה-RXH שהיא סטיישן קרבית דמוית שטח (שלא שווקה כלל בישראל).

    הדגם המחודש צפוי להגיע לאולמות התצוגה באירופה כבר בספטמבר השנה אבל אלינו הוא צפוי להגיע רק בתחילת שנת 2015.

    פיג'ו 508 2015

    מתיחת הפנים של פיג'ו 508 כוללת מספר עדכונים קוסמטיים. הבולט שבהם הוא כמובן עיצוב החזית החדש שכולל כעת גריל קדמי בעיצוב חדש, אנכי יותר וכזה שכולל כעת את סמל האריה במרכזו. באותה ההזדמנות עדכנה פיג'ו גם את עיצוב פנסי החזית, פנסי הערפל והוסיפה תאורת DRL מבוססת LED. אפרופו LED, אז תאורת חזית בטכנולוגיית LED מלאה תוצע כאופציה. גם מאחור יש שינויי עיצוב קלים, הכוללים בעיקר יחידות תאורה אחוריות חדשות וכן פגוש אחורי חדש.

    השינויים בתוך תא הנוסעים לא גדולים במיוחד אבל כן כוללים מסך מגע צבעוני חדש שמרכז לתוכו את גלגלת השליטה שהייתה קיימת בדגם הקודם. באותה ההזדמנות עדכנה פיג'ו את רמת האבזור, שיפרה את איכות החומרים והוסיפה אופציה למערכת שמתריעה על רכבים בשטחים המתים.

    פיג'ו 508 2015

    גם מתחת למכסה המנוע של פיג'ו 508 מסתתרים כמה עדכונים וחידושים. החשוב שבהם, לפחות בעבור השוק המקומי, הוא עדכון למנוע ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין המוכר, שזוכה כעת לתוספת של כ-9 כוחות סוס והספקו המרבי יעמוד כעת על 165 כוחות סוס (לעומת 156 כוחות סוס בדגם היוצא). המנוע המעודכן יעמוד בתקן זיהום האוויר יורו6 ויצויד במערכת Start&Stop. תיבת ההילוכים האוטומטית תישאר ללא שינוי – אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים. אנשים שלא גרים בישראל יוכלו לרכוש את הרכב הזה גם עם תיבת הילוכים ידנית.

    בנוסף תציע פיג'ו את הדגם עם מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח של 2.0 ליטרים (BlueHDI) שהספקו המרבי יעמוד על 150 או 180 כוחות סוס. גולת הכותרת של הדגם תהיה גרסת ה-HYbrid4 ההיברידית, שמעולם לא שווקה בישראל (וכנראה גם לא תשווק בעתיד הנראה לעין). לגרסה זו מנוע טורבו-דיזל בנפח של 2.0 ליטרים ובהספק מרבי של 163 כוחות סוס המשודך למנוע עזר חשמלי בהספק מרבי של 37 כוחות סוס. מנוע הבנזין מניע את הגלגלים הקדמיים והמנוע החשמלי את הגלגלים האחוריים, כך שמתקבלת סוג של מערכת הנעה כפולה וצריכת דלק של כ-30 קילומטרים לליטר.

    פיג'ו 508 2015

    dddd