תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי Q3
  • אודי Q3 RS מגיע לישראל

    אאודי Q3

    דגם ה-RS הראשון במשפחת ה-Q של אודי מגיע לישראל. 310 כוחות סוס ב-Q3 אחד ומחיר שיחל ב-350 אלף ₪.

    • 18-06-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    אודי Q3 RS הוא דגם ה-RS הראשון שהציגה היצרנית במבחר דגמי ה-Q (דגמי הפנאי-שטח) שלה. כעת הוא מגיע ארצה ומושק במסגרת אירוע נהיגה מיוחדת שעורכת אודי ללקוחותיה בסמוך לנמל חיפה. הוא נחשף לראשונה בקונספט לפני כשנתיים והפך במהרה לדגם ייצור סדרתי, שנחשף בתערוכת ג'נבה 2013. אלינו הוא מגיע באיחור אופנתי אבל לדברי ניב אורון, מנהל חטיבת אודי בצ'מפיון מוטורס, זה לא יפריע לו להפוך לדגם ה-RS הנמכר ביותר בישראל. גרסת ה-RS תצטרף אל גרסת הבסיס של ה-Q3 שהושקה בתחילת השנה בישראל ואל שתי גרסאות ה-2.0 ליטרים שכבר משווקת כאן.

    אודי Q3 RS

    אודי Q3 RS מצויד במנוע טורבו-בנזין 5 צילינדרים בנפח של 2.5 ליטרים המפיק הספק מרבי של 310 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-43 קג"מ. ביחד עם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (S-tronic) ומערכת הנעה כפולה קבוצה (Quattro), מספק המנוע החזק ביצועים נהדרים עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ומהירות מרבית שהוגבלה על ידי מחשב ל-250 קמ"ש.

    בנוסף כולל המפרט הטכני מספר שינויים שבוצעו למערך המתלים כמו הנמכה של 25 מילימטרים ובולמים מוקשחים. העיצוב החיצוני מובדל מגרסאות הבסיס של ה-Q3 על ידי מראות צד בגימור אלומיניום, פסי גג בגימור אלומיניום, סיומת אובלית לאגזוז ומבחר של חישוקי סגסוגת בעיצובים ייחודים בקטרים שנעים בין 18 ל-20 אינטש'.

    אודי Q3 RS

    רמת האבזור של אודי Q3 RS כוללת בין היתר חלון גג, מושבי ספורט בריפוד עור משולב עם אלקנטרה, מערכת מולטימדיה עם 8 רמקולים, פנסי קסנון, תאורת DRL מבוססת LED, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, מפתח חכם ודיבורית בלוטות'. הדגם יגיע עם מערכת ה-Audi Driving Select המאפשרת בחירה בין ארבעה מצבי נהיגה ובהתאם שולטת על מאפייני ההיגוי, דוושת התאוצה וקול המנוע.

    מחירו הרשמי של אודי Q3 RS יעמוד על 379,900 ₪ אך תינתן הנחת מזומן קבועה בגובה של 30 אלף ₪ כך שמחירו בפועל יעמוד על 349,900 ₪.

    אודי Q3 RS

    dddd