תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

עסקאות מימון משתלמות במיוחד לרכב משומש

מה זה ליסינג פרטי וכיצד הוא יכול לעזור לכם לרכוש רכב יד שנייה? מדריך מקוצר.

  • 01-04-2014
  • מאת: תוכן שיווקי | צילום: Cholin,SXC

קנית רכב משומש היא פרוייקט שיכול להיות די מתיש, אבל למרבה המזל, היום יש פתרונות לכל אתגר שמציב התהליך. לעשה, נסיבות השוק מקלות כל כך עד שרכישת רכב לא הייתה קלה מעולם גם כשזה נוגע לרכישת רכב חדש, לא כל שכן כשמדובר על רכב מבעלות קודמת, רק צריך לדעת איך לעשות את זה.

המסחר בשוק הפרטי לא מאוגד, ולכן יש הרבה ניסוי וטעיה. בכדי למצוא את הרכב המיוחל נצטרך לבחון רכבים רבים אחרים תחילה, זאת לא לפני שהמצאנו את עלות הרכב בתוספת עלות הרכישה שלו, במזומן.

כמובן שברכישת רכב חדש התהליך הרבה יותר נח, וגם אם עלות הרכב החדש גבוהה יותר מעלותו של רכב מבעלות קודמת, זה כלל לא יורגש בזכות מסלולי המימון השונים שעומדים לרשותו של הרוכש, במיוחד בשירותי ליסינג פרטי.

מה מציע כל אחד

בשוק יש כמה גופים שמציעים פתרונות שונים לאנשים שמעוניינים לרכוש רכב. הבנק מעמיד לרשות לקוחותיו, גם לרשות לקוחות בנקים אחרים, מסלולי מימון לרכישת רכב, ביניהם מסלולים ייעודיים לרכישת רכב משומש. התנאים של הבנק לא רעים בדרך כלל, אבל הוא לא מאשר את ההלוואה לכל אחד.

גם בסוכנויות הרכב השונות תוכלו למצוא פתרונות מימון. טרייד אין הוא אחד מפתרונות המימון המשתלמים ביותר, במיוחד אם אתם משדרגים רכב קיים. תוכלו להנות מרכב חדש או משומש, בתמורה לרכב הישן שלכם ותוספת הפער. עסקאות טרייד אין חוסכות זמן יקר והן משתלמות במיוחד מבחינה כלכלית.

ליסינג פרטי הוא פתרון מימון לשימוש ברכב, כך שתוכלו להנות מרכב חדש, מבלי לשלם את כל העלות שלו. ליסינג פרטי הוא למעשה השכרה לטווח ארוך, כך שמדי כמה שנים, בעד תשלום חודשי סמלי תוכלו לשדרג את הרכב ולהנות בכל עת מרכב חדש ומתקדם.

סוכנויות רכב שונות מציעות מסלולים אטרקטיביים ומבצעים שונים על רכבים משומשים בתנאים משתלמים במיוחד. בין ההטבות השונות במבצעי רכב של סוכנות הרכב נהנה הלקוח מאחריות בת 3 שנים, תוכנית מימון גמישה המותאמת ללקוח ואפילו טיפול ראשון, כשעם כל זה נהנה הלקוח מרכב מיד ראשונה בלבד!

הזדמנות נוספת שמופיעה היום כבר לעיתים רחוקות יותר היא רכישת רכב חדש מיד ראשונה. סוכנות הרכב שמוכרת רכבים חדשים לחלוטין לעיתים נרשמת כבעלת הרכבים, למרות שלא נעשה בהם שום שימוש. מדובר על סוגיות בירוקרטיות שבין סוכנות הרכב לייבואן. התוצאה היא שהלקוח נהנה ממחיר של רכב מיד ראשונה, אבל משימוש ברכב חדש לחלוטין. היום יש פחות ופחות הזדמנויות כאלה, אבל בהחלט עוד ניתן למצוא אותן פה ושם.

איך הכי כדאי לקנות רכב יד שניה?

ובכן, על השאלה הזו התשובה די ברורה. סוכנויות הרכב מציעות את הפלטפורמה הטובה ביותר בשוק לרכישת רכב מבעלות קודמת, תוך שהן חוסכות ללקוח המון זמן יקר, אנרגיה והרבה מאד עלויות. פתרונות המימון מציגים מסלולי תשלומים גמישים ונוחים, כך שהתשלום החודשי מותאם לכח הקניה של הלקוח ואינו מכביד על תזרים ההוצאות שלו. במסגרת ההתקשרות עם סוכנות הרכב במרבית המקרים ניתן יהיה למכור את הרכב בחזרה לסוכנות עם סיום השימוש בו.

בסוכנות הרכב ניתן למצוא מבחר עשיר של יצרני רכב ודגמיהם השונים כך שתוכלו למצוא שם כל רכב שתרצו, הסוכנות מטפלת ברכביה באופן עצמאי ולכן יכולה להיות ערבה למצב שלהם.

מעת לעת מתעדכנים מבצעים שונים הן מסלולי ליסינג פרטי והן במסלולי רכישה של רכבים משומשים והמחירים הופכים אטרקטיביים עוד יותר.

dddd