תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיני
  • מיני קופר
  • מיני קופר החדשה בישראל

    מיני קופר

    הקופר החדשה של מיני תגיע ארצה בחודש הבא במבחר של שתי גרסאות ובמחיר שיחל ב-165 אלף ₪. גרסת ה-ONE תצטרף בקיץ הקרוב.

    • 26-02-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    דלק מוטורס מודיעה על תחילת שיווקה של מיני קופר החדשה בישראל. הדור החדש (והשלישי) של הקופר נחשף לראשונה בסוף השנה שעברה כשהוא מציג אבולוציה זהירה בעיצוב אל מול הדגם היוצא. מתחת לפלטפורמה החדשה מסתתרת פלטפורמה חדשה, פלטפורמת ה-UKL1 המשותפת עם דגמים נוספים של במוו כמו הסדרה 2 אקטיב טורר. השימוש בפלטפורמה החדשה אמור לשפר במידה רבה את מרווח הפנים, הבטיחות והתנהגות הכביש, כך מבטיחה היצרנית.

    מיני קופר החדשה

    היצע דגמי מיני קופר החדשה שיגיעו לישראל מתבסס בשלב זה על שני דגמים עיקריים. הדגם הראשון יהיה המיני קופר. לקופר מנוע טורבו-בנזין 3 צילינדרים בנפח של 1.5 ליטר שהספקו המרבי הוא 136 כוחות סוס. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, שתיהן עם שישה הילוכים. הדגם הידני מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על 21.3 קילומטרים לליטר. הדגם האוטומטי מזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על 20.4 קילומטרים לליטר.

    הדגם הבכיר יותר יהיה הקופר S. כאן מצויד הרכב במנוע טורבו-בנזין 4 צילינדרים בנפח של 2.0 ליטרים שהספקו המרבי הוא 192 כוחות סוס. גם כאן יוצעו שתי תיבות הילוכים, ידנית ואוטומטית עם שישה הילוכים. הביצועים יהיו כצפוי טובים, עם זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות בדגם הידני ו-6.7 שניות בדגם האוטומטי. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-17 קילומטרים לליטר בדגם הידני או 18 קילומטרים לליטר בדגם האוטומטי.

    מיני קופר החדשה

    כל אחד משני הדגמים הללו של מיני קופר יוצע בשתי רמות אבזור, Pepper ו-Pure LED. שתי רמות האבזור כוללות 6 כריות אוויר, חיישני גשם ואורות דרך, בקרת שיוט, מערכת Start&Stop, מערכת שמע עם מסך צבעוני וחיבור USB, דיבורית בלוטות' מקורית ועוד. ההבדל בין שתי רמות הגימור יהיה בעיקר במערכת התאורה החיצונית, שם מקבלת גרסת ה-Pure LED גם פנסי חזית ופנסי ערפל בטכנולוגיית LED מלאה.

    מיני קופר החדשה - מפרט טכני להורדה

    מיני קופר החדשה

    מיני קופר החדשה – מחירים:
    מיני קופר Pepper אוטומט – 165 אלף ₪
    מיני קופר Pure LED אוטומט – 195 אלף ₪
    מיני קופר S Pepper אוטומט – 197 אלף ₪
    מיני קופר Pure LED אוטומט – 227 אלף ₪

    מחירי הגרסאות הידניות לא פורסמו והן יגיעו ארצה כאופציה בהזמנה מיוחדת.

    גרסת ה-ONE הבסיסית של הקופר צפויה להגיע ארצה במהלך הקיץ הקרוב. היא תצויד במנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין שהספקו המרבי הוא 102 כוחות סוס. מחירה לא פורסם בשלב זה. רכבים ראשונים צפויים להגיע לאולמות התצוגה של מיני בעוד כחודש ימים.

    מיני קופר החדשה

    dddd