סיטרואן C5 נמצאת אומנם בסוף תקופת חייה, אבל זה בדיוק הזמן של סיטרואן להשיק גרסאות חדשות ומשודרגת של הרכב על מנת להגדיל במעט את היקפי המכירות ולמלא את פסי הייצור המתרוקנים. סיטרואן תציג בתערוכת ג'נבה הקרובה שלל דגמים חדשים, ביניהם גם את ה-C1 החדשה (אחות תאומה של פיג'ו 108 שכבר נחשפה ושל טויוטה אייגו החדשה שתיחשף בקרוב), אך תציג גם את ה-C5 קרוס טורר – גרסת סטיישן מוגבהת של ה-C5 המוכרת עם יכולת שטח בסיסית.
לגרסת הקרוס טורר החדשה יש חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש' ופלסטיק דמוי אלומיניום בתחתית פגוש הקדמי – אביזרים שנועדו להקנות לה מראי קרבי עם יכולת שטח. בפועל המכונית מצוידת במערכת הנעה קדמית בלבד, כך שיומרות שטח גדולות לא יהיו כאן. הדגם זכה להגבהה קלה של סנטימטר וחצי, שאמורים לשפר את העבירות. הדגמים בעלי מערכת המתלים ההידראוליים (Hydractive II+) מספקים עוד כמה סנטימטרים של מרווח גחון בהתאם למהירות הרכב – שישה סנטימטרים במהירויות של עד 10 קמ"ש או 4 סנטימטרים במהירויות של עד 40 קמ"ש.
היצע המנועים של סיטרואן C5 קרוס טורר יכלול מנועי דיזל בלבד בהספקים שבין 115 ל-200 כוחות סוס, כאשר רק הדגם החזק ביותר יוצע עם מערכת המתלים ההידראוליים. רמת האבזור תהיה גבוהה יחסית ותכלול מושבי עור עם חימום, כיוון חשמלי ומסאז'.
מחירה של המכונית באירופה צפוי להתחיל בכ-32 אלף אירו (כ-154 אלף ₪). היא לא צפויה להגיע לישראל.