תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 4 גרנד קופה
  • במוו סדרה 4 גרנד קופה נחשפת

    במוו סדרה 4 גרנד קופה

    במוו חושפת גרסת גרנד קופה לסדרה 4 החדשה, עם מרווח ראש משופר ושימושיות רבה יותר. אצלנו לקראת אמצע 2014.

    • 02-02-2014
    • מאת: מערכת CarsForum

    הצצה ראשונה אל במוו סדרה 4 גרנד קופה, בת המשפחה החדשה של סדרה 4 שנחשפה הלילה לראשונה לקראת השקתה בקיץ הקרוב. בבמוו לא מפסיקים לחדש, לעדכן ולהרחיב את היצע הדגמים שלהם. לאחר שבשנה שעברה הפרידו את דגמי הקבריולט והקופה של סדרה 3 אל סדרת דגמים חדשה (להלן סדרה 4), כעת הם חושפים את סדרת הגרנד קופה של סדרה 3 שלמעשה משולבת גם היא במסגרת סדרה 4. מה שאומר שכעת מוצעת סדרה 3 הנוכחית כמעט בכל תצורת מרכב אפשרית – סדאן, סטיישן, ליפבק (GT), קופה, קבריולט ועכשיו גם קופה ארבע דלתות. מתחיל להיות צפוף.

    במוו סדרה 4

    העיצוב החיצוני של במוו סדרה 4 גרנד קופה מבוסס על העיצוב של סדרה 6 גרנד קופה, אך היא כמובן קטנה יותר ומבוססת מכלולי של סדרה 4 קופה. גם הממדים זהים כמעט לאלו של גרסת הקופה עם אורך כללי של 464 סנטימטרים ובסיס גלגלים באורך של 281 סנטימטרים. מה ששונה בינה לבין גרסת הקופה זה בעיקר הגג, שם מקבלת הגרנד קופה תוספת אורך של כ-11 סנטימטרים לגג, מה שישפר את מרווח הראש של היושבים מאחור.

    עוד בסעיף השימושיות – תא מטען בנפח של 480 ליטרים עם מנגנון לפתיחה חשמלית, מושבים מתקפלים (60:40) שיכולים להגדיל את נפחו לכ-1,300 ליטרים וכן פתיחה אוטומטית של תא המטען על ידי תנועת רגל.


    במוו סדרה 4 גרנד קופה

    היצע המנועים של במוו סדרה 4 גרנד קופה יהיה כצפוי גדול ויכלול לא פחות מ-5 מנועים בזמן ההשקה ושני מנועים נוספים שיצטרפו בהמשך. כל הדגמים יוצעו כסטנדרט עם מערכת הנעה אחורית אבל בהחלט מהדגמים תהיה גם אופציה למערכת הנעה כפולה (xDrive). תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים תוצע בכל הדגמים, כמו גם תיבת הילוכים ידנית.

    היצע דגמי הבנזין יתחיל ב-420i המצוידת במנוע טורבו-בנזין 4 צילינדרים בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 184 כוחות סוס. גרסה זו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7.5 שניות והיא צורכת בממוצע כ-15.8 קילומטרים לליטר.

    גרסת ה-428i תציע גרסה כפולת מגדים של מנוע ה-2 ליטר בנזין עם הספק מרבי גדול הרבה יותר של 245 כוחות סוס. כאן הביצועים טובים יותר והמכונית תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות. צריכת הדלק הממוצעת תישאר כמעט ללא שינוי בהשוואה לגרסת ה-420i.

    גרסת הבנזין הבכירה תהיה ה-435i. זו תצויד במנוע 6 צילינדרים מוגדש טורבו בנפח של 3 ליטרים שמפיק הספק מרבי של 306 כוחות סוס. כאן הביצועים יהיו כמובן מרשימים מאוד והמכונית תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות בלבד. צריכת הדלק הממוצעת, לעומת זאת, תעמוד על 13.3 קילומטרים לליטר בלבד.

    במוו סדרה 4 גרנד קופה

    מי שבאמת ירצה לחסוך בדלק יוכל לבחור באחד מדגמי הטורבו-דיזל של במוו סדרה 4 גרנד קופה. גרסת ה-418d תצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח של 2 ליטרים בהספק מרבי של 143 כוחות סוס. הביצועים יהיו קצת פחות מרשימים (9.1 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש) אבל צריכת הדלק הממוצעת תעמוד על כ-22 קילומטרים לליטר.
    גרסה נוספת של אותו המנוע (420d) תציע הספק מרבי משודרג של 184 כוחות סוס ותציע ביצועים משופרים (7.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש) לצד צריכת דלק דומה.

    בהמשך יוצגו שתי גרסאות דיזל נוספות וחזקות יותר – 435d שתצויד במנוע בנפח של 3 ליטרים שהספקו המרבי 313 כוחות סוס ו-430d שתצויד בגרסה מוחלשת של אותו המנוע (258 כוחות סוס).

    במוו סדרה 4 גרנד קופה תיחשף במלואה בתערוכת הרכב של ג'נבה בחודש מרץ הקרוב. השיווק באירופה צפוי להתחיל בקיץ הקרוב, אז היא גם צפויה להגיע ארצה. המחיר צפוי להיות גבוה במעט ממחירה של סדרה 3 ולנוע סביב ה-400 אלף ₪.

    במוו סדרה 4 גרנד קופה

    dddd