טויוטה לנד-קרוזר 2014 החדש בישראל

טויוטה לנדקרוזר

הלנד-קרוזר, רכב השטח של טויוטה, מתחדש עם מתיחת פנים לשנת 2014. רמת האבזור תשופר אבל המחיר יישאר ללא שינוי - החל מ-300 אלף ש"ח.

  • 01-01-2014
  • מאת: מערכת CarsForum

אייקון השטח טויוטה לנד-קרוזר מתחדש בישראל עם מתיחת פנים קלה לשנת 2014. הלנד-קרוזר משווק בישראל מזה כ-15 שנים והפך בארץ לאייקון שטח של ממש. עם מוניטין אמינות מצוין, יכולת שטח גבוהה לצד ביצועי כביש טובים הוא זוכה להצלחה נאה מאוד בשוק המשומשות והחדשות. ביוניון מוטורס מספרים כי בישראל נמכרו כ-17,000 רכבי לנד-קרוזר מאז החל השיווק - מספר מרשים למדי בהתחשב במחירו ההתחלתי של הרכב, שמגרד מלמטה את רף ה-300 אלף ₪.

בקיץ האחרון הציגה טויוטה את מתיחת הפנים לדור הרביעי של הלנד-קרוזר (או פראדו/לנד-קרוזר 150 כפי שהוא מכונה בשווקים אחרים), הכוללת מספר שדרוגים לעיצוב החיצוני ולעיצוב תא הנוסעים. מתיחת הפנים מגיעה כשלוש שנים לאחר שהושק לראשונה הדגם בישראל. מבחוץ כוללת מתיחת הפנים פנסים חדשים מלפנים ומאחור, גריל קדמי בעיצוב שונה ופגוש קדמי חדש. בתוך תא הנוסעים של הדגם הישראלי ניתן יהיה למצוא מערכת מולטימדיה חדשה וכן מושבים קדמיים חשמליים (בדגם הארוך).

טויוטה לנד קרוזר 2014

כמו בעבר גם הפעם ישווק טויוטה לנד-קרוזר בישראל בשתי תצורות מרכב - קצר (3 דלתות) וארוך (5 דלתות) עם 7 מקומות ישיבה. שני הדגמים ישווקו עם אותו מנוע טורבו-דיזל ששווק גם בדגם היוצא - 3 ליטרים בהספק מרבי של 190 כוחות סוס. תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית עם 5 הילוכים ומערכת ההנעה הכפולה תהיה קבועה עם הילוך כוח ודיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה. צריכת הדלק הממוצעת תישאר ללא שינוי ותעמוד על 12.3 קילומטרים לליטר בדגם הארוך או 12.7 קילומטרים לליטר בדגם הקצר.

טויוטה לנד קרוזר 2014

שתי רמות אבזור עיקריות יוצעו ללקוחות. רמת האבזור הראשונה תהיה ה-Select שתכלול 7 כריות אוויר, מערכת מולטימדיה מקורית (Toyota Touch 2), מצלמת רוורס, דיבורית בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת (עם בקרה נפרדת ליושבים מאחור), כניסה והתנעה ללא מפתח, שקע 220 וולט בחלק האחורי של הרכב, חישוקי סגסוגת ועוד. בדגם הקצר תכלול רמת אבזור זו גם חלון גג.
רמת האבזור השנייה תהיה ה-Luxury והיא תוצע רק בדגם הארוך (5 דלתות). זו תכלול בנוסף גם גג שמש וריפודי עור.

מחירו של טויוטה לנד-קרוזר 2014 יחל ב-300 אלף ₪ לדגם הקצר. מחירו של הדגם הארוך יעמוד על 350 אלף ₪ לרמת האבזור Select או 370  אלף ₪ לדגם ה-Luxury.

טויוטה לנד-קרוזר 2014 - מפרט טכני להורדה

טויטה לנד קרוזר 2014

dddd