תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן GT-R
  • ניסאן GT-R 2014 – מהדורת ניסמו ומתיחת פנים קלה

    ניסאן GT-R

    ניסאן מציגה גרסת ניסמו (NISMO) חדשה ומתיחת פנים קלה לדגמי ה-GT-R. בשנה הבאה הם יגיעו גם לישראל, במחיר שיחל ב-830 אלף ₪.

    • 22-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חטיבת הביצועים של ניסאן, NISMO, מנצלת את האווירה הביתית של תערוכת הרכב בטוקיו וחושפת גרסת ביצועים חדשה למכונית העל ניסאן GT-R. בחטיבת NISMO הציגו בחודשים האחרונים שלוש גרסאות משופרות לדגמי ניסאן כשאחת מהן, ניסאן ג'וק ניסמו, אף הגיעה לא מזמן לישראל. גם גרסת ה-NISMO החדשה של ה-GT-R צפויה להגיע ארצה לקראת סוף השנה הבאה, אך מחירה המדויק יפורסם רק בסמוך למועד השקתה בישראל. 

    גרסת ה-NISMO החדשה של ניסאן GT-R עושה שימוש באותו מנוע 3.8 ליטרים טווין-טורבו, אך סוחטת ממנו כמה כוחות סוס נוספים - 592 במקום 550 כוחות סוס. היא עושה זאת בזכות שימוש במגדשי טורבו חדשים, משאבת דלק חזקה יותר ושינוי במפות ההצתה של המנוע. נתוני הביצועים הרשמיים של גרסת ה-NISMO לא פורסמו בשלב זה אך מה שברור כבר כעת זה שגרסה זו תהיה המכונית המהירה ביותר בייצור סדרתי על מסלול הנורבורגרינג. המכונית הקיפה את המסלול בזמן שיא של 7 דקות ו-8.68 שניות - זמן קצר יותר משל מכוניות כמו לקסוס LFA, פורשה 911 GT2 או פרארי אנזו.

    סרטון מתוך תא הקפת השיא של ה-GT-R מצורף:

    בנוסף מציגה ניסאן באותה התערוכה גם את דגמי 2014 של ה-GT-R. אלו זוכים לעדכונים קלים שאמורים לשדרג את חיי היום יום עם המכונית. במסגרת אותם עדכונים מקבלת ה-GT-R שדרוג למערך המתלים, תא נוסעים עם חומרים איכותיים יותר, בידוד רעשים משופר (במיוחד במהירויות גבוהות), כיול חדש לתגבור ההגה שיקל על תמרונים במהירות עירונית וכיול מחודש לדוושת הבלם שיקל גם הוא השימוש במהירויות נמוכות.

    מבחוץ מקבלת ניסאן GT-R 2014 עדכונים קלים הכוללים צבע חיצוני חדש וייחודי - אדום פנינה עם נגיעות של זהב. בנוסף מציעה ניסאן פנסי חזית חדשים בטכנולוגיית LED מלאה ועם מערכת תאורה אקטיבית, כמו גם אופציה לכנף אחורית ודלת תא מטען מסיבי-פחמן.

    מחירו של הרכב בישראל יחל ב-830 אלף ₪.

    ניסאן GT-R 2014

    dddd