תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו סדרה 2 קופה
  • במוו סדרה 2 קופה נחשפת

    במוו סדרה 2 קופה

    במוו סדרה 2 קופה בחשיפה רשמית. תושק בתחילת 2014 עם מבחר של שלושה מנועי בנזין ושלושה מנועי דיזל וצפויה להגיע גם לישראל.

    • 27-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    במוו ממשיכה לעדכן את היצע הדגמים שלה עם סדרות הדגמים החדשות. לאחר שלפני ארבעה חודשים חשפה במוו את סדרה 4 קופה, גרסת הקופה של סדרה 3, חושפת במוו את סדרה 2 קופה שהיא למעשה גרסת הקופה של סדרה 1. הכל כחלק מההפרדה החדשה שמבצעת במוו בסדרות הדגמים שלה, בה מופרדים דגמי הקופה והקבריולט מדגמי ההאצ'בק, הסדאן וה-GT ועוברים לסדרות זוגיות חדשות (4,6 וכעת גם 2).

    סדרה 2 קופה החדשה (F22) תחליף את סדרה 1 קופה הנוכחית בתחילת שנת 2014. היא תהיה גדולה במעט מהדגם היוצא ותציע פרופורציות טובות ועיצוב נאה יותר. האורך הכללי צמח בכ-7 סנטימטרים והוא עומד כעת על 443 סנטימטרים, הרוחב גדל בכ-3 סנטימטרים והוא עומד כעת על 177 סנטימטרים ובסיס הגלגלים צמח גם הוא (כ-1.3 סנטימטרים יותר) והוא עומד כעת על 269 סנטימטרים. תא המטען גדל בכ-20 ליטרים ונפחו יעמוד כעת על 390 ליטרים.

    במוו סדרה 2 קופה

    כצפוי אצל במוו, היצע המנועים גדול וכולל שלל מנועי בנזין ודיזל מתקדמים. כל המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית (8 הילוכים) ולמערכת הנעה אחורית. גרסת הבסיס תהיה ה-220i והיא תצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 2 ליטרים שהספקו המרבי הוא 184 כוחות סוס. גרסה זו תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-7 שניות (7.2 שניות בדגם הידני) ותציג צריכת דלק של כ-17.5 קילומטרים לליטר.
    מעליה תוצע גרסת ה-228i, שתצויד בגרסה מחוזקת של מנוע ה-2 ליטר טורבו-בנזין שמפיק 245 כוחות סוס. כאן הביצועים יהיו כמובן טובים יותר והיא תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות.

    גרסת הדיזל הבסיסית תהיה ה-220d והיא תצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח של 2 ליטרים ובהספק מרבי של 184 כוחות סוס. כאן עומד נתון הזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש על 7.1 שניות (7.2 שניות בדגם הידני) וצריכת הדלק נמוכה במיוחד ועומדת על 23.8 קילומטרים לליטר. בהמשך צפויה במוו להשיק שתי גרסאות דיזל נוספות - 218d הבסיסית עם 145 כוחות סוס ו-225d עם 218 כוחות סוס.

    בפסגת ההיצע תתמקם, לפחות עד להשקתה של ה-M2, גרסת ה-M235i. גרסה זו תזכה למתלים, היגוי ותיבת הילוכים אוטומטית בכיול שונה אך בעיקר למנוע חזק - 3 ליטרים מוגדש כפול בהספק מרבי 322 כוחות סוס. נתון הביצועים רשמי מספר על זינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.8 שניות (5 שניות בדגם הידני) ומהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש.

    במוו סדרה 2 קופה

    כצפוי רשימת האבזור של במוו סדרה 2 תהיה ארוכה, עם דגש על שלל מערכות בטיחותיות אלקטרוניות - בקרת יציבות (DSC), מערכת למניעת נעילת צמיגים בבלימה (ABS), מערכת בקרת משיכה (DTC), מערכת בלימה דינמית בזמן סיבוב (CBC), סתם מערכת בלימה דינמית (DBC), מערכת לתגבור עוצמת הבלימה (BA) ומערכת לדימוי דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה (ADB). ואם כל ראשי התיבות האלו באנגלית לא בלבלו אתכם, נספר גם שהרכב יגיע כסטנדרט עם 6 כריות אוויר ועיגוני ISOFIX למושבי בטיחות.

    כאופציה יוצעו גם מערכת שמע עם טכנולוגיית iDrive, פנסי חזית אקטיביים, בקרת שיוט עם זיהוי אוטומטי של מהירות הנסיעה המותרת, מערכת להתראה על סטייה מנתיב, מערכת להתראה מפני התנגשות, אינטרנט סלולרי למערכת הניווט המקורית, מצלמת רוורס או מושבי עור מחוממים עם כיוון חשמלי.

    מחירה של ה-228i האוטומטית בארצות הברית יחל ב-33 אלף דולר (כ-116 אלף ₪), כ-1,000 דולר יותר מהדגם המקביל היוצא (128i).

    במוו סדרה 2 קופה

    dddd