תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה ג'אז
  • הונדה ג'אז היברידית במהדורת Elegance

    הונדה ג'אז

    הג'אז ההיברידית תוצע בישראל בגרסת Elegance מאובזרת יותר הכוללת גם מערכת מולטימדיה, גג שמש פנוראמי ובקרת שיוט.

    • 08-10-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מאיר חברה למכוניות, יבואנית הונדה לישראל, משיקה מהדורה מיוחדת של הונדה ג'אז היברידית בישראל. מדובר בגרסה מאובזרת יותר של הג'אז ההיברידית, שתשווק במחיר הגבוה בכ-5,000 ₪ מהגרסה ההיברידית הרגילה ששווקה עד כה. לגרסת האלגנס החדשה חבילת אבזור מקורית הכוללת גג שמש פנוראמי, קיפול חשמלי למראות הצד, פנסי ערפל קדמיים, הפעלה אוטומטית למגבים ולאורות, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינטש', בקרת שיוט, הגה מצופה עור ומשענת יד לנהג. כמו כן יוצע הדגם החדש עם מערכת שמע בהתקנה מקומית הכוללת מסך מגע, ניווט GPS, דיבורית בלוטות', מצלמה אחורי וחיבור USB.

    המפרט הטכני של הג'אז ההיברידית החדשה יישאר ללא שינוי. הרכב עושה שימוש ביחידת ה-IMA הוותיקה של היצרנית (שקיימת גם אצל האחות הגדולה הונדה אינסייט), הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר ומנוע עזר חשמלי. לגרסה ההיברידית הספק מרבי של 98 כוחות סוס וצריכת דלק משולבת של 22.2 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

    מחירו של הדגם יעמוד על 122,900 ₪ (לעומת 117,900 ₪ לדגם ההיברידי הרגיל). משלוח ראשון של דגם ה-Elegance כבר הגיע לישראל.

    הונדה ג'אז היברידית

    הונדה ג'אז צפויה להתחדש בשנה הבאה, עם השקתו של דור חדש לחלוטין. תמונות ראשונות של הגרסה היפאנית פורסמו כאן לפני כשלושה חודשים. הדגם האירופאי של הג'אז צפוי להיחשף בקרוב, אך צפוי להיות דומה מאוד לדגם היפאני. הג'אז ההיברידית החדשה תקבל מערכת הנעה מתקדמת יותר הכוללת תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (לעומת תיבה רציפה בדגם הנוכחי) ואפשרות לנסיעה במצב חשמלי טהור לטווח מוגבל.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישת ג'אז חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    הונדה ג'אז היברידית

    dddd