תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פיאט
  • פיאט 500L
  • פיאט 500L – בקרוב בישראל

    פיאט 500L

    סמל"ת תחל בקרוב את שיווקה של פיאט 500L בישראל. תשווק עם מבחר של שני מנועי בנזין ומנוע דיזל במחיר שיחל ב-115 אלף ש"ח.

    • 17-07-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    פיאט 500L תושק במהלך חודש ספטמבר בישראל. אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, הודיע הבוקר כי בכוונת החברה להתחיל בקרוב את שיווקה ה-500L בישראל. ה-500L צפויה לבצע את הופעת הבכורה שלה בישראל כבר במהלך השבוע הבא, בתערוכת הרכב הישראלית אוטומוטור. השיווק הסדיר צפוי להתחיל רק במהלך חודש ספטמבר, אז תושק ה-500L על כלל שלל גרסאותיה, כולל גרסת ה-7 מושבים שנחשפה לאחרונה.

    פיאט 500L

    פיאט 500L תשווק בישראל עם מבחר המנועים המלא שמציעה היצרנית בחו"ל. מבחר זה כולל מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית, מנוע טורבו-בנזין TwinAir שמשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רובוטית וכן מנוע טורבו-דיזל בנפח של 1.3 ליטר שישודך גם הוא לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רובוטית.

    מחירי הגרסאות השונות טרם נקבע אך תג המחיר צפוי להתחיל בכ-115 אלף ₪ לדגם הבנזין הידני.

    פיאט 500L

    רשימת האבזור הבטיחותי של פיאט 500L תכלול בין השאר 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטומטית במהירויות נמוכות (City Brake Control), תאורת DRL, פנסי ערפל עם תאורה עוקבת פנייה, חיישני לחץ אוויר בגלגלים והפעלה אוטומטית למגבים. שאר פריטי האבזור יכללו מערכת בקרת שיוט, מגביל מהירות, חישוקי סגסוגת, מערכת מולטימדיה מקורית, דיבורית בלוטות' עם הפעלה קולית, משענת יד קדמית וגלגל הגה מצופה עור.

    קבלו הצעה אטרקטיבית ברכישת פיאט חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    פיאט 500L

    dddd