תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן אמארוק
  • פולקסווגן אמארוק בישראל

    פולקסווגן אמארוק

    לאחר עיכוב של כשנה, מגיע הטנדר של פולקסווגן לישראל. האמארוק יושק בארץ עם מנוע 2 ליטר טווין-טורבו-דיזל בהספק של 180 כ"ס ובשידוך לתיבה אוטומטית. מחיר החל מ-264 אלף ש"ח.

    • 28-05-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    חטיבת המסחריות של צ'מפיון מוטורס משיקה בישראל את פולקסווגן אמארוק, טנדר שיתחרה במסחריות כמו איסוזו די-מקס החדש או טויוטה היילקס הוותיק. האמארוק ביצע את הופעת הבכורה שלו בישראל לפני כשנה, בתערוכת הרכב אוטומוטור 2012, אך שיווקו בישראל התעכב עד כה. ב'צפיון מוטורס מסבירים כי העיכוב נוצר בעקבות החלטה של חטיבת המסחריות לחכות לפתיחות פס הייצור של הרכב בגרמניה. תקופת ההמתנה תמה ובמהלך החודש הבא תשיק היבואנית את הרכב בסדרה של אירועי השקה ברחבי הארץ - ב-1.6 בחוות אלונית, ב-14.6 בכפר הירוק, ב-21/22.6 בעפולה וב-28/6 בבאר-שבע.

    פולקסווגן אמארוק

    פולקסווגן אמארוק יגיע לישראל בשלב זה עם מנוע אחד בלבד. מדובר במנוע טורבו-דיזל עם שני מגדשי טורבו בנפח של 2 ליטרים ובהספק של 180 כוחות סוס. הוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רגילה עם 8 הילוכים ולמערכת הנעה כפולה. צריכת הדלק הממוצעת, על פי נתוני היצרן, עומדת על כ-12.2 קילומטרים לליטר. האמארוק מתהדר גם בתא נוסעים מאובזר, המבוסס ברובו על מכלולים המוכרים מהרכבים המשפחתיים של פולקסווגן. רשימת האבזור אמורה להנעים את זמנם של הנהג ונוסעיו עם פריטים כמו בקרת אקלים מפוצלת, מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים ושלושה שקעי כוח (12V).

    לצד גרסת הבסיס יוצע פולקסווגן אמארוק בישראל עם שתי חבילות אבזור נוספות. חבילת ה-Wild מיועדת לחובבי הפנאי והעיצוב, כוללת קשת ספורטיבית, צינורות צד מנירוסטה, אמבטיה שחורה לתא המטען, וו גרירה ותפוח גרירה. חבילת ה-Rock כוללת מדרכי צד מחוזקים, מיגון תחתון למיכל הדלק ותיבת ההילוכים, קשת העמסה, וו גרירה ואמבטיה שחורה לתא המטען. כל הדגמים ישווקו עם חישוקי 17 אינטש' ומגן גחון קדמי.

    מחירו של פולקסווגן אמארוק יחל ב-264 אלף ₪ לדגם הבסיס, כאשר במהלך חודש ההשקה יוצע הרכב בהנחות שגובהן בין 5,000 ל-10,000 ₪ (בהתאם לרמת הגימור).

    מחפשים טנדר משתלם? הירשמו עכשיו וקבלו עוד היום הצעה אטרקטיבית מהמומחים של CarsForum.

    פולקסווגן אמארוק

    dddd