תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס ML
  • חוששים מהתנקשות? קבלו M קלאס משוריינת

    מרצדס ML

    הודעה לקהל קוראינו החוששים מהתנקשות - במרצדס מציגים גרסה משוריינת ל-M קלאס עם מיגון מפני נשק קל.

    • 20-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    מרצדס חושפת תוספת מיוחדת למשפחת ה-M קלאס הנוכחית שלה, שזוכה למיגון מקורי נגד ירי. זה לא סוד שכמה מלקחותיה של מרצדס בוחרים לשריין את רכבם לאחר רכישתו, מחשש לניסיונות התנקשות במהלך הנסיעה. במרצדס מנסים להתחרות בסדנאות המיגון השונות, שמוסיפות מיגון נגד ירי לרכבים לאחר רכישתם. במרצדס מסבירים כי המיגון שלהם "מקורי מהיצרן" וכולל אלמנטים שסדנאות המיגון החיצוניות לא יכולות להגיע אליהם, כמו מיגון לתושבות המראות החיצוניות או ידיות הדלתות.

    הגרסה המשוריינת של מרצדס M קלאס קיבלה מהיצרן מיגון שעומד בתקן ה-VR4. מדובר בתקן שמגדיר את ההגנה שמעניק הרכב לפגיעות של נשקים בקליבר מסוים, במקרה הזה תחמושת כמו מגנום 0.357 ומגנום 0.44. בנוסף יציע הרכב הגנה מסוימת מפני רימוני יד שנזרקים אל חלקו הקדמי או האחורי, בנוסף לחלונות צד מצופי פולי-קרבוננט מיוחד שאמורים להיות בלתי שבירים.

    ה-M קלאס המשורין (M-Guard) יצטרף אל סדרות ה-S, ה-E וה-G שכבר מוצעות בגרסה משוריינת (Guard) ויוצע בשתי גרסאות עיקריות - ML350 ו-ML500. לדגם ה-350 מנוע דיזל V6 בהספק מרבי של 258 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-63 קג"מ. לדגם ה-ML500 מנוע בנזין V8 בהספק מרבי של 408 כוחות סוס ומומנט מרבי של 61 קג"מ. שני הדגמים יצוידו במערכת מתלים אקטיבית (ADS) שהותאמה במיוחד למשקל הרכב העודף, במוטות מייצבים מחוזקים ובצמיגי Run-Flat עם חישוקים של AMG.

    המחיר בגרמניה יחל ב-105 אלף אירו לדגם ה-350 או 118 אלף אירו לדגם ה-500.

    מרצדס M קלאס

    dddd