התמחויות כלליות: חשמלאות רכב ;מיזוג אוויר;מכונאות רכב;דיאגנוסטיקה ממוחשבת
התמחויות ביצרנים: אאודי, סיאט, סקודה, פולקסווגן
תאור העסק:מוסך רון מספק מגוון שירותים לרכב תחת קורת גג אחת, בעיקר עבור דגמי קבוצת פולקסווגן.
במוסך רון אנו משתמשים בציוד ממוחשב מתקדם - לדיאגנוסטיקה מהרמה הראשונה. אנו מציעים לכם ייעוץ מקצועי ומקיף ברמה הגבוהה ביותר. במוסך רון אתם מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים לשירות מושלם ומקצועי - פנו למוסך רון!
התקלה: החלפת מנגנון מנעול דלת סקודה, כשהדלת נעולה. לפני מספר ימים בררתי טלפונית עם נציג מוסך רון, מה הפתרון לבעיה. הנציג מסר לי הערכת מחיר מקורבת. זה ביקורי הראשון במוסך רון שהומלץ י"י חברים והאתר carsforum. הגעתי היום מאזור הדרום לאחר שתאמתי מועד לשרות. השארתי הרכב וחזרתי לאחר כ-3 שעות כשהרכב מתוקן. כמקובל אצלו, הציע שטיפה לרכב (אך לא נדרשה השטיפה כי אתמול רחצתי את המכונית). בעת קבלת החשבון התבר שהעלות של הפריט והעבודה מסתכמים להפתעתי בסכום גבוה בהרבה מההצעה הטלפונית. יתכן שההצעה הטלפונית היתה שגויה. בכל מקרה, רון הבעלים הציע הפחתה משמעותית בחיוב כדי שהלקוח יהיה שבע רצון. ראוי לציין זאת כרמת שרות גבוהה וראויה. גם היחס של צוות המוסך, המזכירה מזל ואופיר היו למופת. יצאנו, אני ואשתי, בהרגשת תודה והערכה לתפישת השרות של מוסך רון.
הופיעה לי ברכב תקלה של מערכת abs. במוסך הישן שלי אמרו לי להחליף את כל יחידת הabs ברכב. באתי לרון ולצוות שלו בותוך דקה הוא עלה על הבעיה האמיתית של המחשב ברכב . הצוות המקצועי של רון טיפל בתקלה במהירות ומקצועוית. אין ספק שמוסך רון הכי טוב שיש. הופתעתי לטובה בהכל. תודה לרון ולכולם.
כבעלים של מכוניות אודי וגולף שנים וכאחד שטיפל שנים במוסך המרכזי (גר בצפון תל אביב קרוב למוסך בבני ברק) אני חייב לציין שכבר שנתיים רון מפתיע אותי לטובה בכל טיפול - במקצועיות, מחיר, זמנים, יושרה ואדיבות. מקווה שאנשים באמת יבינו שלא מדובר בשתול בפורום אלא אחד שבמשך שנים נסע במכוניות מעולות אבל הרגיש שכל שנה עושקים אותו במוסך המרכזי רק בשביל פלזמה וקרואסונים בחדר המתנה.
מוסך רון, איזה מזל יש לי שפגשתי אתכם!!! צוות נפלא, מקצועי ומסור. בקיצור: התאהבתי :-) תבורכו!!! נדב.
יש לי גולף שנת 2008 עם 80,000 ק"מ. הרכב טופל כל השנים במוסך המרכזי של צ'מפיון בבני ברק. הכנסתי את הרכב למוסך המרכזי עקב "דפיקות" בזמן האצה והידלקות של נורת מנוע כללית. האבחון של המוסך המרכזי היה שיש בעיית קומפרסיה במנוע ושאין מה לעשות - "המנוע פסול מבחנת היצרן".
ברצוני להודות למאור על שירות אדיב מקצועי ויעיל אותו קיבלתי ממנה ניכר כי גב' מאור היינה נציגה אדיבה ויסודית שכן חזרה אלי מס' פעמים לוודה שהכל כשורה ושקיבלתי שירות אדיב כמו כן חובה לציין את פנצ'ריית מנשקו באשדוד – גם שם השירות היה מקצועי , מהיר ואיכותי ובליווי כוס קפה טוב חווית הקניה הייתה נעימה תודה
בהתחלה כמו תמיד הלכתי עם ה״עדר״ מנורה נשרפה-צ׳מפיון איזון גלגלים-צ׳מפיון טיפולים-צ׳מפיון מחירים-איך לא,צ׳מפיון בכל פעם שהייתי צריך לבקר מוסך זה היה רק צ׳מפיון אך לפתע התחיל להיות לי חור בכיס כל ביקור במוסך צ׳מפיון ארך יום שלם ולעיתים אף שבוע! על התשלום אין בכלל מה לדבר ועושים לך טובה שמורידים לך 5/7% מהמחיר ואת השאר מוסיפים לך במע״מ כך שזה יוצא לפעמים יותר מההנחה עצמה. פתחתי אינטרנט והתחלתי לעשות תחקיר כמה עולה טיפול רגיל וכמה עולים החלפים מחוץ לגבולות ארצנו. הופתעתי ונדהמתי כמה עושקים אותנו היבואנים ומוסכי היבואן בהבדלים עצומים. בין לבין נתקלתי במוסך רון תל אביב(ישראל בק תל אביב) המתמחה בעיקר ברכבי צ׳מפיון. ניגשתי אליו בבעיה של מח abs ברכב. (יש לציין כי מוסכי היבואן חלקם עלו על הבעיה וחלקם המציאו בעיות אחרות לגמריי) רון ניגש אליי בסבר פנים יפות חייך,חיבר את הרכב למחשב,עלה על התקלה במהירות(!!!) והציע(מה שמוסכי צ׳מפיון לעיתים רחוקות מאד מציעים)רכב חליפי. הרכב תוקן למחרת היום,בלי שקרים,בלי המצאות,מבלי לשרוף יום שלם ואף ארבעה ימים(!!!)במוסכי צ׳מפיון. לגביי המחיר-זול משמעותית בכ45% לגביי העבודה-מהירה ומקצועית. כל בורג חזר למקום ובאחריות של שנה מצאת הרכב את שערי המוסך. לגביי השירות-רון דאג אישית לעדכן אותי בכל שעתיים מה עושים ברכב,איזה חלק פירק ומה חיבר במקום לגביי חלקים-מקוריים וחדשים בקופסא אני יודע שלרוב עדיף לתקן במוסך מורשה אך אם יש מוסך שגם נותן שירות טוב וחלקים מקוריים וגם נותן אחריות והמחיר זול בגלל זה בחרתי מוסך רון! שאי ומורן (: פאסאט B6
הייתה לי בעייה באוטו רכב מסוג אאודי קבריולט בעייה שהתא מטען לא נפתח בשל תקלה כל שהיא הייתי במוסך המרכזי בפ"ת של צמפיון מוטורס אצל יועץ שירות בשם חן והוא אמר לי אחרי בדיקה מעמיקה צריך להזמין פורץ ולפרוץ לך את הרכב מה שיעלה הרבה מאוד כסף יכול להגיע ל 6000 ש"ח זה נשמע לי תמוהה מאוד ומחיר יקר מאוד לכן הלכתי לעוד מוסך של החברה בשם מוסך תושייה בתל אביב אצל המנהל יניב והוא אמר לי אותו דבר צריך לפרוץ לך את הרכב וכל זה אחרי שהייתי אצלו אוליי שעה וחצי של בדיקות, זה גם נשמע לי תמוה מאוד ולכן החלטתי ללכת למוסך רון שהוא מטפל גם באאודי ידעתי שהוא המומחה בתחום פשוט רציתי לראות מה החברה אומרת לפני כן באתי אליו והפלא ופלא הוא בדק לאחר 4 דקות הגיע למסקנה שזה פיוז קטן אני מדגיש פיוז לא עבר ובשל כך גם הגג לא נפתח לי וגם התא מטען הייתי בהלם התקשרתי למוסכים שהייתי ושלחתי מכתב חריף להנהלה שבכתיבת שרורות אלו אני מחכה לתשובה. אני פשוט בהלם מרון ממוסך אאודי הוא פשוט מכונאי להפליא שירות מדהים גם מזל הפקידה נותנת הרגשה של בית והכל תחת קורת גג אחת ממש כיף הוא לא לקח לי כסף על התיקון כי זה רק פיוז אני פשוט בהלם ממנו כל הטירטירים שעברתי כל הבלאגן הפסד ימי עבודה וכו... ממליץ בחום
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
[U]רציתי לפרגן למוסך של רון תל אביב: [/U]אז ככה יש לי סיאט קופרה ולפני כמעט חצי שנה עליתי על שלולית מים גדולה ומיד נדלקה לי נורת הגה. ההגה ניהיה קשה אך עדין אפשרי לסיבוב ופה התחיל המסע שלי עם לפחות 20 מוסכים כל מוסך שהלכתי לא הצליח לחבר את המחשב לרכב חיפשו פיוזים חיפשו נתקים חיפשו ...
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
תשאל אותו ישירות ללקוחות קבועים שהוא מכיר אותם הוא עושה את הג'סטה. למישהו חדש הוא בד''כ לא מת על זה. אין לו את הכלים ואת הרצון להיות מכון בדיקה ולבדוק לפרטי פרטים, ולא בא לו נודניקים שבאים בדרישה שיירח אחריות על תקלות שהוא לא מצא.
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
אהלן, מישהו יודע האם רון מבצע גם בדיקות לפני קנייה? כמובן שאני מודע לכך שמדובר במוסך ולא במכון בדיקה והוא לא יכול לתת אחריות בכתב, אבל מכיוון שהם מתמחים בVAG ובקרוב אני מתכנן לרכוש אחת.
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
אני בהחלט מבין את העניין של האחריות. אבל קשה לי להאמין שאני ימצא רפידות קדמי ואחורי של חברה ATE ב220 שקל בארץ...
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
רון חד משמעית מסכים לקבלת חלקים שהובאו ע"י הלקוח אך אינו נותן אחריות על החלקים או על עבודה חוזרת במידה ויש נזק ובמידה ומדובר בחלקים המשפיעים על בטיחות (בלמים היגוי ומתלים) הוא גם יסביר ללקוח מדוע הם נחותים ושהוא לא ממליץ. במקרים קיצוניים, להגיד בנימוס ללכת למקום אחר כי הוא לא ...
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
אין טעם לדון בחוק הזה בשרשור הזה. בזמנו נפתח כאן שרשור ייעודי, והדעות לכאן ולכאן הוסברו בצורה הטובה ביותר.
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
[QUOTE=Nemesis;5650066] הפתרון הוא כמובן פשוט, להעלות את מחיר שעת העבודה ולתת הנחה למי שבוחר לרכוש חלקים במוסך. כל אחד יעשה לעצמו חשבון מה משתלם יותר.[/QUOTE] [QUOTE=Nemesis;5650353]הפתרון כאמור מצד המוסכים פשוט למדי עם מרכיב עבודה יקר יותר ומתן הנחה בעת רכישת חלקים. המוסך יקבל את שלו כך או ...
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
כתבת שהוא אמר שהוא אינו נוהג לעשות זאת, ולא שהוא לא אוהב את זה. כמובן, בעבר היתה זכותו, היום כבר לא. אם זה היה לפני כניסת החוק, התשובה לא כ"כ רלוונטית למי ששאל אם הוא יכול לבוא עם חלקים משלו. בכל מקרה, לדעתי החוק חשוב ולא אווילי כלל במצב של שוק שנשלט על ידי מספר מצומצם של שחקנים עם ...
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
א. המקרה המתואר התרחש הרבה לפני שהחוק (האווילי) הזה נכנס לתוקף. ב. כפי שציינתי - רון כן ביצע את העבודה עם החלקים של הלקוח. האם גם לומר לו שאינו אוהב את זה אסור עפ''י חוק?
בעניין: מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים
אם כל האהדה שלי לרון, במקרה הזה חוק זה חוק. זכותו של הלקוח להביא חלקים משלו. הפתרון הוא כמובן פשוט, להעלות את מחיר שעת העבודה ולתת הנחה למי שבוחר לרכוש חלקים במוסך. כל אחד יעשה לעצמו חשבון מה משתלם יותר.