התמחויות כלליות: כיוון פרונט; פירוק והרכבת בולמי זעזועים; שיפוץ מסרקי הגה; החלפת תושבות מנוע וגיר; כיול רכבי ספורט ומכוניות מרוץ;
תאור העסק:המעבדה, מוסך ומכון כיוון פרונט בחולון הוקם בשנת 2005. במעבדה הציוד המתקדם בעולם לפתרונות היגוי ומתלים, כיוון פרונט והתקנת בולמי זעזועים. עידן קישון, מנהל המוסך ומומחה בתחומו מעניק לכל לקוח יחס אישי, אדיב ומקצועי.
המעבדה - כיוון פרונט מקצועי, זה לא עוד מכון לכיוון פרונט. במקום ניתן למצוא את המומחים בתחום, עידן, בעל ותק בתחום מרוצי המכוניות, מביא מניסיונו לתחום המכוניות הפרטיות ובעזרתו פותר את המסובכות שבבעיות.
במעבדה - כיוון פרונט מקצועי, משתמשים בציוד המתקדם ביותר בעולם לכיוון מתלים ופרונט.
ב"המעבדה - כיוון פרונט מקצועי" מוצעים מגוון רחב של שירותים, ביניהם:
פירוק והרכבה של בולמי זעזועים
ייצור והרכבת תותבים להיגוי
שיפוץ והחלפה של מסרקי הגה
החלפת תושבות מנוע וגיר
פתרונות לבעיות היגוי ורעידות.
במקום ניתן לבצע כיול לרכבי ספורט ומכוניות מירוץ.
המכון מוסמך לבצע תקינה לרכבים לאחר תאונה.
הגעתי מרחוק בעקבות כל ההמלצות החמות בפורום וגיליתי שהכל נכון. שרות מעולה ומקצועי. ממליץ בחום.
עידן שלום. האם ישנה אפשרות להנמיך רכב שיש לו קפיצי עלים מאחורה? יש שתי עלים בכל צד. אולי להסיר אחד? תודה שחר
[quote=r_106;2815834]רציתי לדעת האם תוכלו לטפל ברכב רובר MGVVC הרכב נקנה לפני כ 10 ימים והיא מונמך בצורה מטורפת היבנתי שברכב הנ"ל אין קפיצים אלא משאבה מרכזית שדרכה מגבההים את הרכב ומנמיכים אותה , האם יש לכם את הכלים לטפל ברכב , לטענת הבעלים הקודם הוא הנמיך את הרכב לאחר נסיעה קשה לי להאמין ...
מצטרף להמלצה לרכב, 306 S16 ,הייתה משיכה לצד ימין ורעידות במאה קמש. הלכתי עם בעיות אלו לשתי מקומות בהם ניסו לבצע פרונט אז הבעיה לא ניפתרה . ראיתי את ההמלצות של החברה פה על המעבדה ואמרתי ננסה . הגעתי עם הרכב בתחילת השבוע , ג'וג'ו עבר על הרכב זמן לא מועט בכלל והתוצאה פשוט מדהימה . הרכב ...
רציתי לדעת האם תוכלו לטפל ברכב רובר MGVVC הרכב נקנה לפני כ 10 ימים והיא מונמך בצורה מטורפת היבנתי שברכב הנ"ל אין קפיצים אלא משאבה מרכזית שדרכה מגבההים את הרכב ומנמיכים אותה , האם יש לכם את הכלים לטפל ברכב , לטענת הבעלים הקודם הוא הנמיך את הרכב לאחר נסיעה קשה לי להאמין שמישהו נסע ...
לאור ההמלצות בשרשור החלטתי להביא את שתי הגבירות האיטלקיות לביקור ב'מעבדה'. ראשונה הגיעה ה 166 עם תלונה על מכה בעת מעבר במפרים. ג'וג'ו בדק ולמרות הכוונה מוטעית שלי למתלה זיהה מהר שמדובר בתושבת מנוע פגומה. אחריה הגעתי עם ה GTV לכיוון פרונט, אחרי כיוון ונסיעת מבחן ג'וג'ו לא היה מרוצה, ...
זהו, אז עברתי השבוע מג'נטים 17" ל 18", וכמובן התחדשתי בסט צמיגים חדש וטרי, איך לא, קפצתי למעבדה לכיוון מחדש, עם דרישות איך לומר, "לא ממש סטנדרטיות", כמובן שעידן וג'וג'ו לא היססו לרגע וניגשו ישר לעבודה... והתוצאה? כרגיל, הכל פיקס! בדיוק כמו שרציתי! אז מה אומר ומה אגיד, תודה לכם, על ההקשבה ...
תגיע עם צמיגים חדשים. תתאר לנו מה היתה החיקה והבעיה תתוקן
שלום, זיהיתי שחיקה לא אחידה של הצמיגים ברכבי (הנעה קדמית). הצמיגים הקדמיים כמובן שחוקים יותר מהאחוריים, אך באופן משמעותי -- הקדמיים ברמה שאני כבר צריך להחליף אותם (הרכב עם 47 אלף ק"מ), בעוד שהאחוריים לא מפגינים סימני שחיקה רציניים. יותר מטריד מכך, בציר הקדמי, הצמיג בצד הנהג ...
אני מוסיף המלצה חמה על המקום ! היום הייתי על מנת שיסדרו בעיות של רעשים מההגה ורעידות במהירות גבוהה. עבדו על הרכב קרוב לשעתיים ועשו עבודה מעולה ! מומלץ. הרכב הוא לאון FR.
לא מזמן חזרתי לביתי והחלטתי למרות השעה המאוחרת לשבת ולכתוב חוות דעת על המקום שנקרא המעבדה בניצוחם של צמד האנשים עידן וז'וז'ו . את החולה ( מונדאו 2004 ) הבאתי לאבחון במקום אתמול לאחר שאני כבר מעל לשנה 'סוחב' נקישות בהגה - נדמה לי שפתחתי שרשור בנושא כאשר צצה הבעיה . הסיבה לכך שהענין ...