התמחויות כלליות: מכונאות רכב בנזין ודיזל; דיאגנוסטיקה;טיפול במערכות מיזוג אוייר;חשמל; מערכות הזרקת דלק
התמחויות ביצרנים: הונדה, וולוו, טויוטה, מאזדה, סיטרואן, פיגו, פורד, פיאט, רנו
תאור העסק:מוסך כללי בתל אביב המתמחה ברכבי פיג'ו, סיטרואן
מוסך אמ הדרך מנוהל על ידי אמנון וייסבורט וויטלי ויצמן – בעלי מוניטין רב בתל אביב ובסביבתה בזכות השירות המקצועי והאמין שהם מעניקים ללקוחותיהם. אמנון הוסמך בשנת 1973, והוא פועל בתחום באופן עצמאי כבר מ-1981. כמו כן, הוא חבר באיגוד המוסכים, בו הוא משמש כבורר. המוסך מצויד בכל הציוד הנדרש לביצוע דיאגנוסטיקה מעמיקה ומקצועית לכל סוגי הרכבים. בנוסף, מעסיק המוסך אנשי מקצוע אשר נשלחים מדי פעם בפעם להשתלמויות בתחום הדיאגנוסטיקה. העבודה מבוצעת במיומנות רבה, והרכבים לא יוצאים מהמוסך לפני שעברו ביקורת קפדנית.
מוסך אמ-הדרך נבחר למוסך החודש של עיתון רכב ותחבורה – כנסו לראות: עמוד 1 ו-עמוד 2
אני חדש בתל אביב. הגעתי ביומ שישי אחרי שקראתי המלצות בפורום. אמנון וויטלי היו מקצועים מאוד וידידותיים מאוד. לשמחתי תקלה היתה מינורית והם סידרו הכל בפחות משעה. מקווה שזה יהיה מסך רשמי חדש שלי.
מקום אמין מאוד מקצועי ואין ספק שאחזור לפה
גם אני וגם אבא שלי מטפלים במוסך, שרות מקצועי ומהיר.
החברה נותנים יחס אישי ומעולה. עונים על כל השאלות, שקיפות מלאה. מומלץ בחום.
אמנון קיבל אותנו ונתן תחושה נהדרת של מקצועיות עם רמת שירות ואמינות מהגבוהים ביותר. עשינו בדיקה לרכב והסתבר שכל מה שצריך זה להחליף שמן - וכך היה. במקום אחר יום לפני רצו כבר להחליף איזה חלק באלפי שקלים. אנחנו בוודאות נחזור לשם. אי של שפיות בעולם פרוץ - כל הכבוד
רוב החברים בפורום מביני עניין במכונאות, או לפחות ככה זה נראה... אני לא, לא הייתי וכנראה לא אהיה, הגעתי למוסך "אם הדרך" דרך המלצות בפורום. מבחינתי, כניסה למוסך היא מיגרנה, לא אוהב את האינטראקציה עם בעלי מוסך והצוות, ההרגשה הכללית היא שתמיד מנסים " להשחיל" לי, זה שההבנה המקצועית שלי במכונאות רכב שואפת לאפס לא אומר שאי אפשר להסביר לי במילים פשוטות... אמנון, הצליח לשנות את החוויה לנעימה ברמה המקסימלית. וזה מתחיל בתודעת שרות שכמוה לא ראיתי עדין בארץ, עובר לרמה המקצועית וממשיך לרמה האישית, הבנאדם תופעת טבע, הייתי עמוס בעבודה ובין הארץ לחו"ל ואמנון מצלצל לוודא שהכול בסדר אחרי שהאוטו יצא מהמוסך , לא פעם ולא פעמיים . היו בבעלותי במהלך החיים באופן פרטי ועסקי כמות לא קטנה של רכבים , עבדתי עם עשרות מוסכים, אמנון " עוף מוזר" בתחומו, אני לא חייב לו כסף היחסים ביננו לא קרובים, ראיתי אותו פעמיים בחיים והוא מצלצל מתוך אכפתיות, חברים, אני לא יודע מה אתכם, אני עדין לא ראיתי "כזה" אני לא מבין במכוניות, לא יודע כמה עולה התיקון שעבורו נכנס האוטו ותכלס, גם לא מעניין אותי, מה שאני כן מבין זה באנשים. אמנון קיבל את האוטו, הסביר לי מה הבעיה בשפה שגם אני יכול להבין, פירט את העלויות ויצא לדרך, תיקן את האוטו המשיך לעשות מעקב לוודא שהכול תקין, אם זה לא מצב אידאלי אז אני לא יודע מה כן .... אמנון, בהזדמנות זו אני אודה לך ואבקש סליחה שעדין לא חזרתי אליך... מקווה שלא נתראה בקרוב , אבל גם אם כן, לפחות אני אדע שהכול יהיה בסדר .... אשמח כמובן להמליץ, אתה בעל מקצוע ואדם בחסד והצלחת לפצח את מה שרוב האנשים בתחומך זונחים – שרות שרות שרות .... תודה , לירון
יש לי אוטו פיג'ו 307 ,הייתה לי בעיה בלחץ שמן מנוע ,מנורת סימון של השמן נדלקת , גם מציג על המחשב insuffcient oil pressure . הצוות של המוסך טפלו בבעיה במהירות , מחיר מאוד סביר . הבעלים והצוות מאוד אדיבים ומקצועיים , ממליץ מאוד על המוסך זה .
תודתי לצוות מוסך אמ הדרך על טיפול מסור ונאמן בשני רכבי פיג'ו שברשותי 406 ו206. אמנון ויטלי ועדן גילו סבלנות וסובלנות לאורך כל הדרך. צביקה מרק
המוסך המורשה הקבוע שלי החליט שחייבים להחליף את מאייד המזגן בפז'ו 406 שלי. עלות התיקון הוערכה ביותר ממחצית מחיר הרכב במחירון. החלטתי לגייס חוות דעת נוספת ולמזלי "הפיל" אותי הגוגל על מוסך אמ הדרך (פז'ו+מזגן). לא ארחיב על היחס הטוב, את זה כתבו לפני. העניין הוא ש"התקלה היקרה" התגלתה על ידי צוות המוסך כאטם ששכחו להתקין במערכת בעת התיקון הקודם. עלות התיקון אינה מגיעה ל 10% מהמחיר שבקשו במוסך "שלי". אני עובר, עם כל רכבי המשפחה, לידיו האמונות של אמנון במוסך אמ הדרך.
החליפו מכלול הגה שהתקלקל במשופץ. לאחר כחודש חזרה תקלה. קיבלו את האוטו ,החליפו (ראיתי בעיניים שפרקו והרכיבו) בלי מילה והתנצל על בזבוז הזמן שלי., לא ביקש כלום....(מדובר במספר שעות עבודה.... אין דברים כאלה!
טיפול רגיל - שמן, פילטרים (האלמנט און דה האוס 8) ) ועוד כמה פיצ'פקס.. יצא 570 כולל..
אפשרי לקבל קצת פרטים על מה נעשה בדיוק ומה המחיר הכולל של הכל?
עשיתי טיפול 100K ל C4 פעם ראשונה בהיסטוריה שהמחיר יוצא -=פחות=- ממה שמובטח בהתחלה. פעם ראשונה שאומרים לי שהרכב במצב מצויין.. ולא היו שום הפתעות (רעות), ושמסיימים לפני הערכת הזמן הראשונית(!!). הגעתי לקחת את הרכב הראו לי את הפילטר אוויר שהיה במצב מחפיר ונזפו בי על חוסר אוויר ...