רכב השטח הזה כבר איננו מאוד קשוח כבעבר, ויכולות השטח שלו אמנם טובות, אך בעיקר בשבילים. בכביש, לעומת זאת, הוא בהחלט קשיח, ובעיית הנוחות מציקה לא מעט, כשבתמורה מקבלים התנהגות כביש טובה מבעבר (אך עדיין לא ברמה של רכבי פנאי). מה שכן מציע הפאג'רו הוא מרווח פנים נאה לחמישה (קצת פחות לשבעה, בגרסה הארוכה), עיצוב פנים אלגנטי, איכות גבוהה ואבזור מכובד בכל הגרסאות. מערכת ההנעה עובדת היטב במרבית המצבים, אך מנוע הדיזל רועש וחלש מדי. הבנזין חזק ונעים משמעותית, אך גם בזבזן גדול של דלק.
איכות ; אבזור ; עיצוב ; יכולת שבילים
נוחות ; מנוע דיזל ; צריכת דלק בבנזין
מושלם לחובבי הרושם
: רכב שטח לא רע בכלל. לא עצר בשום מקום עד היום למרות הכתוב בהמלצות הפורום מנוע דיזל מצויין חזק וזמין תת דגם:3.2 דיזל אוטומט Dakar
המלצה -הרכב הכי מומלץ בשיכולי מחיר ותפוקה בקטגוריה... ולא אני לא חושב שטויוטה שם אותו בכיס הקטן..זה מאוד תלוי בנהג ובפלצנות הפנימית לו ובמכונתו לשלם אפילו 20 אלף של יותר על תפוקה כמעט זהה ומחיר תחזוקה גבוה בהרבה..בטויוטה
לחיוב - נוחות כביש כוח זמין בשטח מערכות בקרת משיכה יעילות מאוד אין סוף מקום בדגם הארוך
לשלילה - מהלך מתלה קצר מדי..משפיע בהצלבות מדי פעם אך לא מפריע יותר מדי בזכות בקרת משיכה.. ייתכן וידרוש תחזוקה בידי נהג לא מיומן מספיק..וזה לא זול בכלמוביל
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מיצובישי פג'ארו ארוךהרכב הכי מומלץ בשיכולי מחיר ותפוקה בקטגוריה... ולא אני לא חושב שטויוטה שם אותו בכיס הקטן..זה מאוד תלוי בנהג ובפלצנות הפנימית לו ובמכונתו לשלם אפילו 20 אלף של יותר על תפוקה כמעט זהה ומחיר תחזוקה גבוה בהרבה..בטויוטה
נוחות כביש כוח זמין בשטח מערכות בקרת משיכה יעילות מאוד אין סוף מקום בדגם הארוך
מהלך מתלה קצר מדי..משפיע בהצלבות מדי פעם אך לא מפריע יותר מדי בזכות בקרת משיכה.. ייתכן וידרוש תחזוקה בידי נהג לא מיומן מספיק..וזה לא זול בכלמוביל
הביצועים שופרו מעט, העיצוב התעדכן והמחיר נותר החל מ-300,000 ש"ח