מאזדה טריביוט היה רכב הפנאי-שטח הראשון שניסתה לשווק מאזדה בישראל. הראשון וגם האחרון, לפחות עד שהופיע ה-CX5. הכישלון של הטריביוט בישראל היה גדול כל כך, שבתוך כשנה הופסק שיווקו ולמאזדה לקח כמעט בר-מצווה שנים עד שהציגה כאן רכב פנאי נוסף. אחד מגורמי הכישלון הגדולים של מאזדה טריביוט היה המנוע. בחזיתו של הרכב הותקן מנוע V6 בנזין בנפח של 3.0 ליטרים ששודך למערכת הנעה כפולה קבועה. כמו שאפשר להבין, חסכוני בדלק הרכב הזה לא היה ונתוני היצרן מדברים על 7.8 קילומטרים לליטר, בפועל זה כמובן גבוה הרבה יותר. מלבד זאת מציע הרכב יכולת כביש ושטח די טובות ורמת שימושיות יום-יומית גבוהה למדי. רמת האבזור הסטנדרטית גבוהה יחסית למקובל באותם שנים ואפילו רמת האמינות סבירה למדי. אבל מיעט מאוד רכבים כאלו נמכר בארץ (פחות מ-150), מה שהופך את חלקי החילוף שלו לנדירים מאוד ואת האחזקה של רכב כזה לסוג של הרפתקאה שלא היינו ממליצים עליה לכל אחד;
מנוע חזק; רמת אבזור;
צריכת דלק גבוהה; נדיר מידי בארץ;
חבל שלא הצליח להם, אבל לא נורא. הניסיון הבא יהיה טוב יותר;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על מאזדה טריביוט