דאצ'יה דאסטר הוא רכב פנאי שטח המבוסס על פלטפורמה ותיקה ששימשה בעבר את הקליאו הקודמת ומשמשת עד היום את ה-NV200 של ניסאן. בדאצ'יה לקחו את הפלטפורמה הותיקה, הסירו ממנה את כל סימני הפרימיום ולא מעט אבזור, שדכו לה מערכת הנעה כפולה טובה והפכו אותה לרכב פנאי שטח. נכון, רמת האבזור של דאצ'יה דאסטר אינה מרשימה וגם רמת הבטיחות (3 כוכבים בלבד במבחן האירופאי) אינה גבוהה. אבל בהתחשב בתג המחיר הנמוך ובצריכת הדלק הנמוכה של דגם הדיזל, ייתכן שאפשר לוותר לו על זה. גרסת הבנזין מגיעה עם מנוע ה-1.2 ליטר טורבו של הקליאו והקפצ'ור (וגם של ניסאן קשקאי), בעוד גרסת הדיזל מגיעה עם מנוע ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל של הפלואנס והמגאן. 6 כריות אוויר ובקרת יציבות הם סטנדרט, אבל על מראות חשמל, חישוקי סגסוגת או מערכת שמע משוכללת תצטרכו לשלם קצת יותר ולשדרג לרמת אבזור גבוהה.
מחיר זול; יכולת שטח בדגמי ה-4X4;
רמת בטיחות נמוכה; איכות חומרים נמוכה;
זול, וזה לא זוגלובק
: WOW תת דגם:1.5 דיזל 4X4 Laureate
המלצה -התנהגות טובה גם על הכביש וגם בשטח. לא חיית הכביש הכי טובה שתמצאו, בטח שלא חיית השטח הכי טובה שתמצאו.אך מי שרוצה להינות בצורה טובה משתי העולמות ובמחיר סביר.זה הרכב...
לחיוב - שדה ראיה קדימה מצוין. הילוך ראשון יחס העברה של 1:4.45 מרווח גחון של מעל 20 ס"מ מאפשר נסיעה מבלי לחשוש שהגחון ישתפשף בכל אבן מזדמנת שעוני הרכב גדולים וברורים תא המטען גדול ועמוק. מזגן מקרר מצויין צריכת דלק ממוצעת 1:15
לשלילה - אין תצוגה קבועה של מד מרחק כולל ו/או שעון זמן. אין הילוך כוח. שדה ראיה לאחור עלוב. נוריות ההתראה דולקים קצת חלש כיוונון ההגה הוא למעלה למטה בלבד. רכב גבוה שמקשה על אנשים מבוגרים (זקנים) להכנס לרכב. מזגן עם שליטה מכנית.
: רכב חמוד למי שמחפס זול תת דגם:1.5 דיזל 4X4 Laureate
המלצה -רכב מצוין ה פלסטיקה מאוד פשוטה
לחיוב - בסך הכול רכב מצוין אם יכולות שטח מעולים
לשלילה - ה פלסטיקה לא משהו העיצוב קצת מיושן
: רכב מפתיע ומהנה בנהיגה תת דגם:1.2 Prestige
המלצה -מכונית טובה במחיר מצויין
לחיוב - חסכונית מאוד, ישיבה גבוהה, מנוע (בנזין 1200) שקט. נראה ממש טוב
לשלילה - ראות אחורית גרועה,
התנהגות טובה גם על הכביש וגם בשטח. לא חיית הכביש הכי טובה שתמצאו, בטח שלא חיית השטח הכי טובה שתמצאו.אך מי שרוצה להינות בצורה טובה משתי העולמות ובמחיר סביר.זה הרכב...
שדה ראיה קדימה מצוין. הילוך ראשון יחס העברה של 1:4.45 מרווח גחון של מעל 20 ס"מ מאפשר נסיעה מבלי לחשוש שהגחון ישתפשף בכל אבן מזדמנת שעוני הרכב גדולים וברורים תא המטען גדול ועמוק. מזגן מקרר מצויין צריכת דלק ממוצעת 1:15
אין תצוגה קבועה של מד מרחק כולל ו/או שעון זמן. אין הילוך כוח. שדה ראיה לאחור עלוב. נוריות ההתראה דולקים קצת חלש כיוונון ההגה הוא למעלה למטה בלבד. רכב גבוה שמקשה על אנשים מבוגרים (זקנים) להכנס לרכב. מזגן עם שליטה מכנית.
רכב מצוין ה פלסטיקה מאוד פשוטה
בסך הכול רכב מצוין אם יכולות שטח מעולים
ה פלסטיקה לא משהו העיצוב קצת מיושן
דאצ'יה חושפת עדכון נרחב לדאסטר, אבל שומרת על הפלטפורמה והמידות. איפה עובר הקו בין מתיחת פנים לדגם חדש?
דאצ'יה דאסטר קיבל תיבת הילוכים אוטומטית, וזו סיבה טובה מספיק לעשות עליו סיבוב קצר ולבדוק איך היא מתנהגת
דאצ'יה דאסטר מגיע לישראל עם תיבת הילוכים אוטומטית (כפולת מצמדים), מנוע דיזל ומחיר של 100,000 שקל
הגעתה לארץ של גרסה חדש לדאצ'יה דאסטר - 4X4 1.2TCe סיפקה הזדמנות מצוינת למבחן חוזר ובדיקה אם יש בשורה חדשה בדאסטר. כשמבקשים, אני מתייצב, לקחתי את ערכת התה עלים, ארזתי את האישה ואת הכלבה ויאללה, למדבר
מותג הרכב שחרט על דגלו מכוניות בסיסיות, יעילות ובמחירים ברי השגה מוסיף השנה להיצע שלוש גרסאות חדשות לדגמים שלו בישראל
רנו חושפת תמונות ראשונות של טנדר המבוסס על פלטפורמת הדאצ'יה דאסטר. בשלב זה לשוק הדרום-אמריקאי בלבד.
בעוד עשרה ימים תחשוף רנו טנדר ראשון על בסיס הדאצ'יה דאסטר. היום היא משחררת תמונות ראשונות
דאצ'יה דאסטר דיזל 4X4 מציע יכולות שטח שמתעלות על אלו של כל ג'יפון מצוי, צריכת דלק מצוינת ונוחות נסיעה טובה. אבל הוא סובל מהנדסת אנוש לקויה והעדרו של גיר אוטומטי. מבחן דרך.
דאצ'יה מתחילה את השיווק בישראל עם מחירים נמוכים משמעותית מהמתחרות, שיטת מכירה חדשנית וקונספט מנחה ששם את הלקוח הפרטי במרכזו
שלושה שבועות לאחר שנחשפה גרסת טנדר של דאצ'יה דאסטר, חושפת רנו גרסה נוספת. הפעם – עם כוונת לייצור מסחרי בכמויות גדולות, אבל רק לשוק הדרום-אמריקאי.