טויוטה אייגו היא מכונית עירונית קטנה שפותחה במסגרת שיתוף פעולה בין טויוטה לקבוצת פיג'ו-סיטרואן. היא חולקת לא מעט מכלולים עם ה-107 וה-C1, ביניהם גם מנוע ה-1 ליטר ותיבת ההילוכים הרובוטית. העיצוב החיצוני מעט שונה אבל לא צריך להתאמץ כדי לראות את הדימיון החיצוני שבין השלושה. כמו צמד הצרפתיות, גם באייגו תא הנוסעים פשוט ובסיסי למדי, עם מעט מאוד אבזור נוחות ומתכת חשופה. תא המטען קטנטן והחלונות האחוריים לא יורדים על מסילה אלא נפתחים קצת הצידה. אך כל אלו לא גורעים מאופייה של המכונית, שמהווה מכונית עירונית חביבה ביותר לאלו שמוכנים להתגבר על מחסום תיבת ההילוכים. לישראל הגיעה טויוטה אייגו בתחילת שנת 2012, לאחר שעברה מתיחת פנים קלה באירופה והותאמה לתקן הבטיחות הנוכחי.
התנהגות כביש במהירויות נמוכות; עיצוב; צריכת דלק;
רמת גימור נמוכנ; תיבת הילוכים רובוטית; תא מטען קטן;
קטנה, זולה, מעוצבת וחסכונית.
הדור הבא של האייגו, ה-C1 וה-107 ייבנה גם הוא במסגרת שיתוף הפעולה שבין טויוטה לקבוצת PSA.
2013 מסתמנת עד כה כשנה הטובה של קטגוריית רכבי המיני בישראל. מי המכונית הנמכרת ביותר ומי צפויה להתחלף בקרוב? סקירה חצי שנתית.
האירופאים מורידים את דירוג הבטיחות של טויוטה אייגו, סיטרואן C1 ופיג'ו 107. האמריקאים לא מרוצים מהקאמרי אבל כן מרוצים מה-ATS החדשה.
שלישיית מכוניות המיני הקטנות של פיג'ו, סיטרואן וטיוטה מקבלת מתיחת פנים שכוללת בעיקר עדכונים עיצוביים.