הדור השביעי של פולקסווגן פאסאט הוא למעשה מתיחת פנים מקיפה למדי של הדור השישי. שני הדורות הללו מציגים שינוי משמעותי למדי בעבור הפאסאט, שעברה להשתמש מפלטפורמה שהושאלה מאודי (פלטפורמת ה-A4) לפלטפורמה שהושאלה דווקא מהגולף. שינוי מעניין נוסף הוא הוויתור על מנועי ה-2.0 ליטר בנזין לטובת מנועי 1.8 ליטר קטנים ויעילים יותר (מגמה שתמשיך, אגב, עם הצגתה של הפאסאט דור 8 כשמנוע 1.4 ליטר יתווסף להיצע). אל תפחדו, מדובר עדיין במנוע שהוא מספיק חזק למכונית המנהלים הגדולה הזאת והוא מספק ביצועים טובים מחוץ לעיר. בתוך העיר, לעומת זאת, תיבת ההילוכים כפולת המצמדים (DSG) נוטה מעט להתבלבל וחובטת מידי פעם בנהג ובנוסעים. התנהגות הכביש של פולקסווגן פאסאט אינה ספורטיבית והמכונית מכוילת לטובת נוחות נסיעה. את זה היא עושה מצוין, גם בתוך העיר וגם מחוצה לה. רמת האבזור גבוהה ואיכות ההרכבה או החומרים בתא הנוסעים גבוהים גם כן. אם זאת, מחירה כחדשה היה גבוה יחסית לרוב מתחרותיה הישירות, מה שגרם לה להיות הרבה פחות פופלארית מכפי שהייתה אמורה להיות;
איכות; נוחות;
הגיר בתוך העיר; מחיר;
מכונית מנהלים משובחת, מהטובות בקטגוריה;
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פולקסווגן פאסאטמשפחת הפאסאט החדשה מתרחבת עם גרסת סטיישן מוגבהת בשם פאסאט אולטרק (AllTrack) שתשווק בתחילת 2012.
ארבעת המשפחתיות הגדולות האירופאיות הללו חולקות לא מעט נקודות משותפות בדרך לכיסו של הלקוח האמיד. מי הטובה ביותר? מגזין הגה יצא לברר.