סיטרואן C5 הפכה לברבור בדור הנוכחי, לאחר הברווזון המכוער שהיה הדור הקודם. מזל כי התכונות הטובות שאהבנו ב-C5 הראשונה נותרו גם בחדשה – נוחות נסיעה מופלאה תודות למערכת מתלים מתוחכמת, בטיחות מצוינת, רמת אבזור גבוהה והתנהגות כביש בטוחה ואוחזת. את החבילה משלימים איכות חומרים מעולה, תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה ומנוע מוגדש שנמצא גם בדגמים אחרים של פיג'ו-סיטרואן. גם המחיר עודכן, וגרסאות ה-1.6 ליטר טורבו בנזין של סיטרואן C5 זולות מבעבר. אגב, עד לא מזמן הוצעה גם גרסת סטיישן שימושית ונאה במיוחד, אבל לא קניתם מספיק ממנה ושיווקה בישראל הופסק.
נוחות ; עיצוב ; אבזור ; איכות ; בטיחות
ביצועים ;
פשוט ללא מתחרים בנוחות הנסיעה
: נוח מפנק ומאובזר היטב תת דגם:1.6 אוטומט Comfort
המלצה -
לחיוב - נוחות נסיעה, נוכחות, שקט,
לשלילה - צריכת דלק, מערכת שמע , אין אפשרות לחיבור בלוטות'.
חוות דעת משתמש על C5 עם מנוע ה-V6
ארבעת המשפחתיות הגדולות האירופאיות הללו חולקות לא מעט נקודות משותפות בדרך לכיסו של הלקוח האמיד. מי הטובה ביותר? מגזין הגה יצא לברר.