תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • רנו
  • רנו לוגאן החדשה – פרטים נוספים

    רנו

    גרסת הסדאן (4 דלתות) של רנו לוגאן החדשה נחשפת לקראת תחילת שיווקה ב-2013. עם מנועים חדשים ועיצוב מודרני יותר, מקווה רנו כי תמשיך דאצ'יה לגדול בקצב מסחרר.

    • 06-10-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    דאצ'יה, יצרנית הרכב הרומנית שנמצאת מאז שנת 1999 בשליטה מלאה של רנו הצרפתית, הציגה בשבוע שעבר לראשונה את הדור השני של הלוגאן. המכונית, שגרסת הסטיישן שלה (MCV) משווקת בישראל בתור רנו לוגאן, מיועדת בעיקר לשווקים מתפתחים ועתידה להיות אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של יצרנית האם רנו, שנמצאת לאחרונה בקשיים כלכליים. דאצ'יה הוא מותג הרכב הצומח ביותר של קבוצת רנו-ניסאן, עם למעלה מ-2 מיליון כלי רכב שנמכרו ב-36 מדינות מאז הושקה לראשונה הלוגאן.

    רנו לוגאן החדשה

    הדור השני של רנו לוגאן צפוי להגיע לשווקים בתחילת 2013 בגרסת הסדאן שלו ועדיין לא ידוע מתי תקבל גרסת הסטיישן שמשווקת בישראל את העדכון המיוחל. הדגם החדש זוכה לעיצוב חדש לחלוטין, עם חזית שממשיכה להמחיש את קו העיצוב הנוכחי של דאצ'יה כפי שנחשף בדגמים האחרים שחשפה היצרנית (דאצ'יה לודג'י ודוקר). גם תא הנוסעים זוכה לעדכונים ויציע כעת איכות חומרים משופרת וצביעה בשני גוונים שיעניקו לו מראה מעוצב ודינאמי יותר. אך בדאצ'יה כמו בדאצ'יה, הדגש העיקרי הוא על השימושיות וכאן תציע הלוגאן החדשה מרווח פנים משופר ליושבים מאחור ותא מטען גדול יותר (510 ליטרים בדגם הסדאן).

    רנו לוגאן החדשה

    בדאצ'יה שדרגו גם את היצע המנועים של הלוגאן וזה צפוי לכלול את מנועי הטורבו בנזין ודיזל החדשים של רנו. מנוע הבנזין העיקרי צפוי להיות מנוע ה-TCe90 החדש של רנו, מנוע 3 צילינדרים מוגדש בנפח 900 סמ"ק שמפיק כ-90 כוחות סוס. מנוע זה יוצע גם ברנו קליאו החדשה וצפוי לקבל בהמשך גם אופציה לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (EDC). אליו יצטרף מנוע הבנזין הוותיק של רנו, בנפח 1.2 ליטר ובהספק מרבי של 75 כוחות סוס. גרסאות הדיזל יעשו שימוש במנועי 1.5 ליטר dCi ויוצעו בהספקים של 75 ו-90 כוחות סוס בשידוך לתיבות הילוכים ידניות בלבד.

    בניגוד לדגם הנוכחי של רנו לוגאן, הדגם החדש זוכה לבקרת יציבות (ESP) כסטנדרט בכל הדגמים, כמו גם 4 כריות אוויר ועיגוני ISOFIX. ברשימת האבזור האופציונאלי ניתן למצוא מערכת שמע חדשה עם חיבור USB, דיבורית אלחוטית (בלוטות'), שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, מערכת ניווט עם מסך מגע, חיישני רוורס, בקרת שיוט ומגביל מהירות אלקטרוני.

    רנו לוגאן החדשה

    dddd