בצירוף מקרים מעניין למדי, חשפה פיג'ו את התמונות הרשמיות הראשונות של ה-208GTi בסמוך מאוד למועד בו הודיעה קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, על תחילת שיווקה של פיג'ו 208 בישראל. הדגם הסדרתי, שנחשף אמש לראשונה, דומה כצפוי לדגם הקונספט שהוצג בתחילת השנה עם שינויים קלים ביותר בעיצוב. שיווקה באירופה צפוי להתחיל בתחילת השנה הבאה, אלינו היא תגיע ככל הנראה רק לקראת אמצע השנה הבאה.
פיג'ו 208 GTi מצוידת בנוע טורבו-בנזין חזק בהספק של כ-200 כוחות סוס. משקל נמוך יחסית של כ-1,100 קילוגרמים מאפשרים לה להציג ביצועים נעים למדי - 7 שניות בזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש ובהאצת ביניים מ-80 ל-120 בהילוך חמישי. אך הסיפור האמיתי כאן אמור להיות בהתנהגות הכביש, שאמורה להפוך את ה-208 GTi למכונית מתנהגת ומהנה לנהיגה, כפי שהיו ה-205 וה-206 שקדמו ל-207 הנוכחית.
מלבד המנוע, מקבלת ה-GTi מספר שינויים מכאניים שיבדילו אותה מפיג'ו 208 רגילה. מפסק הגלגלים הורחב בכ-10 מילימטרים מקדימה ובכ-20 מילימטרים מאחורה, המתלים כוילו מחדש, מערכת הבלימה שודרגה עם צלחות בילום גדולות יותר ולקינוח הותקנו חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש' בעיצוב חדש ובגוון דמוי-קרבון.
רשימת האבזור של פיג'ו 208GTi כוללת בקרת יציבות עם אופציה לניתוק מלא, דוושות אלומיניום, מושבי עור עם תפירה אדומה, לוח שעונים עם תאורת רקע אדומה ומערכת שמע עם מסך מגע.