תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי אאוטלנדר ספורט (ASX) קרוב אלינו מתמיד

    מיצובישי

    בתחילת שנת 2013 צפוי להגיע לישראל מיצובישי אאוטלנדר ספורט (ASX), לאחר שיחל ייצורו בארצות הברית.

    • 23-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    לאחר תקופת המתנה ארוכה למדי נראה שכבר בתקופה הקרובה יחל בישראל שיווקו של מיצובישי אאוטלנדר ספורט, הידוע גם בשמו האחר מיצובישי ASX. בתקופה האחרונה נותרה מיצובישי בישראל עם מעט מאוד דגמים רלוונטיים לשוק המקומי. האאוטלנדר הנוכחי נמצא רגע לפני החלפה ושיווקו של הדור הנוכחי כמעט והופסק, הלאנסר ספורטבק כמעט ואינה נמכרת בחודשים האחרונים כך שלמעשה נופל רוב נטל המכירות של המותג בישראל על מיצובישי לאנסר ג'טפייטר המחודשת.

    כעת נראה שהמצב עתיד להשתנות כבר בחודשים הקרובים. מיצובישי חשפה לפני מספר שבועות מתיחת פנים קלה שבוצעה באאוטלנדר ספורט וכן הכריזה על כוונתה להתחיל ולייצר את הרכב במפעל שלה באילינוי, ארה"ב. הרכבים שייוצרו בארה"ב מיועדים בעיקר לשוק האמריקאי אבל לא רק, הם מיועדים גם לייצוא אל מדינות אחרות. שינויים בתקנות הייבוא הישראליות מאפשרים כעת ייבוא רכבים בתקינה אמריקאית ובכך יאפשרו ליבואן המקומי לייבא את רכבי האאוטלנדר ספורט מארצות הברית וגם לעקוף את בעיית שער היין הגבוה, שמייקרת את המכוניות המיובאות מיפן.

    מיצובישי אאוטלנדר ספורט

    הדגם האמריקאי של מיצובישי אאוטלנדר ספורט מצויד במנוע בנזין בנפח 2 ליטרים ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה (CVT), שהייתה חסרה עד כה בהיצע הדגמים האירופאי. למנוע זה הספק מרבי של 147 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-20 קג"מ. לדגם זה גרסה בעלת הנעה כפולה לצד גרסה בעלת הנעה קדמית בלבד. צריכת הדלק, על פי נתוני היצרן, עומדת על כ-12.5 קילומטרים לליטר בממוצע בדגם ההנעה הקדמית.

    הדגמים האמריקאיים מגיעים עם רשימת אבזור סטנדרטית הכוללת פנסים אחוריים מבוססי LED, מערכת שמע מקורית עם בלוטות' ושליטה מההגה ובקרת שיוט. האבזור הבטיחותי כולל 7 כריות אוויר, בקרת יציבות ובקרת משיכה. דגמים מאובזרים יותר יגיעו עם אופציה למערכת התנעה ללא מפתח, מושבים מחוממים, בקרת אקלים דיגיטלית, חיישני גשם ופנסי קסנון.

    מיצובישי אאוטלנדר ספורט

    dddd