תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנדרובר ריינג' רובר
  • ריינג' רובר 2013 החדש נחשף לראשונה

    לנדרובר ריינג' רובר

    הדור הרביעי של אייקון השטח ריינג' רובר יהיה גדול, קל, חסכוני ומאובזר מקודמו. תמונות רשמיות ראשונות.

    • 15-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור הרביעי והחדש של אייקון השטח והפאר לנד רובר ריינג' רובר נחשף לראשונה בתמונות רשמיות. מאז הושק לראשונה בשנות ה-70 של המאה הקודמת, הפך הריינג' רובר לאחד מרכבי השטח היוקרתיים ולאחד מהרכבים שמזוהים יותר מכל עם המותג הבריטי. הדור הנוכחי של הריינג' רובר, שהושק לראשונה בשנת 2002, עבר מתיחת פנים רבות במהלך חייו אך כעת מציגה לנד רובר דגם חדש לחלוטין שיתבסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין.

    לנד רובר ריינג' רובר

    הריינג' רובר החדש יהיה הראשון בשושלת שיעבור לשימוש במרכב אחוד המבוסס כולו על אלומיניום קל משקל, דבר שיאפשר לחסוך כמעט 40 אחוזים ממשקלו הכולל של הרכב. בלנד רובר מספרים גם כי בנוסף למרכב החדש, יעשה הריינג' רובר החדש שימוש במתלי אוויר חדשים, מערכות בטיחות אלקטרוניות חדישות וכן יציע התנהגות כביש טובה ובטוחה יותר. יכולות השטח ישופרו בעזרת שדרוג מערכת ה-Terrain Response 2, שמזהה את תנאי השטח ושולטת על הכוח העובר לכל אחד מארבעת הגלגלים בהתאם למצב האחיזה שלו.

    לנד רובר ריינג' רובר

    הפרטים הטכניים המלאים של ריינג' רובר החדש לא פורסמו, אך ככל הנראה צפוי הדגם החדש להיות גדול משמעותית מהדור הנוכחי ויהיה ארוך בכ-10 סנטימטרים לפחות, דבר שאמור לשפר בצורה משמעותית את מרווח הרגליים של היושבים מאחור. מבחר המנועים יכלול ככל הנראה שני מנועי דיזל, מנוע V6 בנפח 3 ליטרים ומנוע V8 בנפח 4.4 ליטרים. באגף הבנזין יוצע מנוע V8 בנפח 5 ליטרים שיצויד במגדש על. תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית בלבד ותכלול 8 יחסי העברה.

    תא הנוסעים של לנד רובר ריינג' רובר חדש גם הוא, למרות דמיון מסוים לתא הנוסעים של הדגם הנוכחי. גם כאן לוח השעונים מבוסס על מסך TFT גדול, שמציג את מד המהירות והסל"ד. במרכז הקונסולה המרכזית מותקן מסך מגע חדש שירכז לתוכו את מערכת המולטימדיה והניווט. המושב האחורי יוצע גם בתצורה של שני מושבים נפרדים, וגם בתצורת ספסל רגיל לשלושה נוסעים.

    שיווקו של לנד רובר ריינג' רובר החדש צפוי להתחיל בתחילת שנת 2013.

    לנד רובר ריינג' רובר

    dddd