תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן פאתפיינדר
  • ניסאן פאת'פיינדר החדש נחשף במלואו

    ניסאן פאתפיינדר

    הפאת'פיינדר החדש נוטש את שלדת הסולם והילוך הכוח לטובת משקל עצמי וצריכת דלק נמוכים יותר.

    • 05-08-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הפרטים המלאים והרשמיים של ניסאן פאת'פיינדר החדש פורסמו במהלך סוף השבוע, לאחר שתמונות ראשונות של דגם הייצור הסדרתי פורסמו ברשת כבר בתחילת השבוע שעבר. הדור החדש של הפאת'פיינדר עובר כצפוי לשימוש במרכב אחוד ומוותר על שלדת הסולם הקשיחה שאפיינה את הדגם הקודם. לדברי אל קסטיגנטי, מנכ"ל ניסאן ארה"ב, רכבי השטח מבוססי שלדת הסולם הגיעו לשיאם באמצע שנות ה-2000 ומאז מחפשים הלקוחות דברים אחרים, כמו צריכת דלק נמוכה.

    ניסאן פאת'פיינדר החדש

    ואכן, ניסאן פאת'פיינדר החדש מבוסס על פלטפורמה חדשה, קלה וקשיחה מבעבר. בניסאן מתגאים בשיפור של כ-30 אחוזים בצריכת הדלק הממוצעת, שיפור שאת רובו ניתן לייחס לכמה מאות קילוגרמים שהוסרו ממשקלו של הרכב אך גם לתיבת ההילוכים האוטומטית הרציפה (X-CVT) שמקבל הדגם החדש. המנוע גם הוא חדש - מנוע V6 בנזין בנפח 3.5 ליטרים ובהספק מרבי של 260 כוחות סוס. חיסכון נוסף בדלק מתקבל בדגמי ההנעה הקדמית, שמשקלם העצמי נמוך עוד יותר והעדר מערכת ההנעה הכפולה מאפשר להם להגיע לצריכת דלק ממוצעת של כ-9.5 קילומטרים לליטר.

    ניסאן פאת'פיינדר החדש

    כמו בדגם הקודם, גם הדגם החדש של ניסאן פאת'פיינדר יציע אופציה ל-7 מקומות ישיבה, אך הדגם החדש צפוי להציג שדרוג משמעותי בכל הנוגע לאיכות החומרים והאבזור בתא הנוסעים. לוח השעונים יכלול כעת מסך צבעי שיציג מידע חשוב לעיניי הנהג. במרכז הקונסולה הותקן מסך מגע שירכז בתוכו את מערכת השמע, מערכת הניווט ובקרות נוספות על הרכב. עוד ניתן לגלות ברשימת האבזור - גג שמש פנוראמי, מושבי עור מחוממים, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת כניסה ללא מפתח.

    dddd