תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס B קלאס
  • מרצדס B קלאס
  • מרצדס B קלאס החדשה – בקרוב בישראל

    מרצדס B קלאס

    הדור השני של מרצדס B קלאס מגיע בימים אלו לישראל - גדול יותר, איכותי יותר וגם זול יותר.

    • 15-07-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    הדור החדש והשני במספר של מרצדס B קלאס מגיע בימים אלו לישראל. בכלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, החלו בשיווקו של הדגם החדש בימים, כשנה לאחר שנחשף לראשונה בתערוכת הרכב של פרנקפורט. אם אתם מגרדים בראש ומנסים להיזכר כיצד נראה הדור הקודם והמוחלף, כנראה שיש לזה סיבה טובה. הדגם הקודם נמכר כאן במספרים קטנים למדי, בין היתר בגלל תג מחיר גבוה למדי שהחל בכ-245 אלף ₪. הדגם החדש מציג הוזלה משמעותית במחירו הרשמי, שיחל ב-189 אלף ₪.

    מרצדס B קלאס החדשה

    מבחר המנועים של מרצדס B קלאס החדשה כולל שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל, כאשר לישראל יגיעו בשלב זה רק שני מנועי הבנזין בעוד הדיזלים ימתינו להזמנות מיוחדות. דגם הבנזין הבסיסי (B180) מצויד במנוע טורבו בנפח 1.6 ליטר המפיק 122 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-20.5 קג"מ. הדגם החזק יותר, B200, מצויד בגרסה חזקה יותר של אותו המנוע, המפיקה 156 כוחות סוס וכ-25 קג"מ של מומנט מרבי. שני הדגמים יגיעו ארצה בשידוך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים חדשה בעלת 7 הילוכים, 7G-DCT.

    מרצדס B קלאס החדשה

    הדור החדש של מרצדס B קלאס יציע מרווח פנים משופר בהשוואה לזה של הדגם שקדם לו, וזאת בזכות אורך כללי ובסיס גלגלים גדולים יותר. הגובה, לעומת זאת, דווקא הוקטן בכדי להקנות לרכב מראה ספורטיבי ודינאמי יותר. גם תא הנוסעים יציע שיפור ניכר באיכות החומרים וברשימת האבזור.
    ה-B קלאס החדשה תשווק בארץ בשתי רמות אבזור. רמת האבזור הרגילה תכלול ריפודי עור, בקרת אקלים, מערכת מולטימדיה, מערכת למניעת התנגשויות ופנסי קסנון. מחירה יעמוד על 189 אלף ₪ בדגם ה-B180 או 230 אלף ₪ בדגם ה-B200. הגרסה המאובזרת יותר תוסיף לרשימת האבזור גם גג שמש פנוראמי ומושבים חשמליים ומחירה יעמוד על כ-220 אלף ₪ לגרסת ה-B180 או 260 אלף ₪ לדגם ה-B200.

    מרצדס B קלאס החדשה

    dddd