תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לקסוס
  • לקסוס GS
  • לקסוס GS 450h הגיעה לישראל

    לקסוס GS

    משפחת ה-GS מתרחבת עם השקתה של לקסוס GS 450h ההיברידית. מחירה יחל ב-455 אלף ש"ח.

    • 08-05-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    לקסוס GS 450h החדשה מושקת בישראל ומרחיבה את היצג הדגמים של משפחת ה-GS היוקרתית. יוניון מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, השיקה לפני כחודשיים בישראל את ה-GS החדשה עם גרסת הבנזין הרגילה GS 250. כעת מצטרפת אליה גם הגרסה ההיברידית, שמצוידת במערכת היברידית מלאה ומבטיחה צריכת דלק משופרת בהשוואה לזאת של הדגם הקודם - 16.7 קילומטרים לליטר בממוצע. מחירה של 450h ברמת האבזור הבסיסי יחל ב-455 אלף ₪.

    לקסוס GS 450h

    לקסוס GS 450h מצוידת במנוע V6 בנזין בנפח של 3.5 ליטרים שפועל במחזור אטקינסון ובמנוע חשמלי. ההספק המשולב של שניהם עומד על כ-345 כוחות סוס. מערכת ההנעה ההיברידית של לקסוס מאפשרת נסיעה בהנעה חשמלית מלאה עד למהירות של 40 קמ"ש, בהתאם למצב הסוללה ודוושת התאוצה. תיבת ההילוכים אוטומטית-רציפה עם אפשרות לתפעול ידני לשישה יחסי הנעה הקבועים מראש ובחירה מבין שלוש או ארבע תוכניות קבועות מראש.

    לקסוס GS 450h

    ה-GS 450h תשווק בישראל בשלוש רמות אבזור.
    רמת האבזור הבסיסית, Luxury, כוללת 10 כריות אוויר, חלון שמש, פנסי קסנון, מערכת מולטימדיה עם 12 רמקולים ומסך מגע, מצלמת רוורס, מושבים קדמיים חשמליים עם קירור וחימום, התנעה ללא מפתח, בקרת שיוט ובחירה בין שלושה מצבי נהיגה - Eco, Normal ו-Sport. מחירה של גרסה זו יחל ב-455 אלף ₪.

    מעליה תמוקם רמת האבזור Premium, שתוסיף לכל הכתוב לעיל גם דיפוני עץ, הגה בשילוב עור ועץ, וילון אחורי חשמלי, מראות צד מתקפלות חשמלית וחיישני חניה מקוריים. מחירה יחל ב-480 אלף ₪.
    הגרסה הבכירה ביותר תצויד בחבילת ה-F Sport package. זו תכלול בנוסף לכל הכתוב לעיל גם בולמי זעזועים אקטיביים, מערכת היגוי אחורי, מושבי ספורט, גריל קדמי ייחודי, דוושות אלומיניום, חישוקי סגסוגת 18 אינטש', סמלי F-Sport בצידי הרכב וספויילר אחורי. מחירה יעמוד על 535 אלף ₪.

    לקסוס GS 450h

    dddd