תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה K9 - ספינת הדגל הקוריאנית מושקת

    קיה

    קיה משיקה את ה-K9 החדשה בקוריאה וקוראת תיגר על יצרניות הפרימיום מגרמניה. בטלקאר בוחנים את האפשרות להביאה לישראל.

    • 02-05-2012
    • מאת: מערכת CarsForum

    קיה משיקה בקוריאה את ספינת הדגל החדש שלה, K9, ומכוונת הכי גבוהה שאפשר. קיה קוראת תיגר על יצרניות הפרימיום מגרמניה עם ה-K9 החדשה ושולחת את הדגם החדש שלה לקרב עם מפרט נוצץ: מנוע V6 אשר מוצמד לתיבת הילוכים
    עם 8 מהירויות והנעה אחורית. ה-K9 נחשפה לראשונה לפני כחודשיים בתמונות ראשונות, כעת מתבררים הפרטים הטכניים המלאים עם השקתה בקוריאה.
    הפלטפורמה החדשה פותחה ע"י קיה ומשלבת עיצוב עדכני עם חדוות נהיגה ע"י חלוקת משקל .המנוע מבוסס על מנוע 3.8 ה"ישן" (MPI) אשר בעזרת טכנולוגיה חדשה של תזמון שסתומים משתנה (CVVT) וסעפת יניקה בעלת גיאומטריה משתנה (VIS) העלו את ההספק מ-290 כ"ס ל-334 כ"ס. ה-K9 תגיע עמוסה בטכנולוגיה אשר כוללת פנסי חזית LED, מצלמות מסביב לרכב ומערכת התראה על סטיה מנתיב, בקרת שיוט חכמה אשר שומרת על מרחק בטוח מהרכב לפניך, מושבים קדמיים מאווררים ומחוממים, והרשימה עוד ארוכה.


    הרכב הושק היום (2.5.12) בקוריאה וצפוי להגיע לשווקים נוספים ברבעון האחרון של 2012. באשר לשוק המקומי, גדי שניידר - מנהל הפיתוח העסקי בטלקאר מוסר: "במסגרת שינויי התקנות עליהן הצהיר משרד התחבורה, שיאפשרו ייבוא כלי רכב בתקינה אמריקאית שלא מיוצרים במדינות נפטא,  טלקאר בוחנת את האפשרות לייבא דגמים חדשים של היצרן, לרבות ה-K9 שככל הנראה יכונה בשווקים בינלאומיים KH".

    קיה K9

    קיה K9

    dddd