תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • אאודי
  • אאודי Q3
  • אאודי Q3 מגיע לישראל

    אאודי Q3

    בתחילת השנה חשפה אאודי את ה-Q3 – קרוסאובר קטן ויוקרתי. עכשיו הוא מגיע אלינו במחיר התחלתי של 276 אלף ₪.

    • 22-08-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    צ'מפיון מוטורס הודיעה היום אחר הצהריים על תחילת שיווקו של האאודי Q3 בישראל. ה-Q3 נחשף בתערוכת הרכב של שנחאי באפריל השנה, כמתחרה ישיר לבמוו X1. ה-Q3 מבוסס על הפלטפורמה של הטיגואן, האח החורג ממשפחת פולקסוואגן. "אנו בטוחים שהשלמת הפורטפוליו של משפחת ה-Q, עם השקתו של ה-Q3, תעזור לנו לבסס את מעמדה כמובילת הסגמנט בפרט ולאאודי כמובילת שוק היוקרה בכלל." - אמר ברק כהן, מנהל חטיבת אאודי.

    אאודי Q3

    באירופה משווק ה-Q3 עם מגוון של ארבעה מנועי בנזין ודיזל. לישראל תגיע, לפחות כשלב ראשון, גרסה אחת. מדובר בגרסת
    ה-2 ליטר TFSI, בהספק מרבי של 211 כוחות סוס המשודכת לתיבת הילוכים כפולת מצמדים עם שבעה יחסי העברה ומערכת הנעה כפולה (Quattro). רשימת האבזור כוללת 6 כריות אוויר, בקרת אקלים מפוצלת, גג שמש פנורמי, מושב נהג עם כוונון חשמלי וחישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש. מחירה יעמוד על 276 אלף ₪.

    חבילת ה-Luxury תעלה 30 אלף ₪ נוספים, תמורתם יקבל הקונה המאושר גם פנסי קסנון, שמשות כהות, דיבורית אלחוטית, מראות צד חשמליות וחיישני חניה מקוריים.
    חבילת S-Line הספורטיבית תשווק אף היא בתוספת של כ-21 אלף ₪ למחיר הבסיס. חבילה זו כוללת חישוקי סגסוגת גדולים יותר (18 אינטש), דיפוני אלומניום, מושבי ספורט בריפוד עור משולב אלקנטרה, גג בריפוד שחור, מתלי ספורט מוקשחים ולוגו S-Line על הכנפיים הקדמיות.

    אאודי Q3

    dddd