תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן שירוקו
  • גולף ושירוקו R מגיעות לישראל

    פולקסווגן גולף

    הפולקסוואגן המהירה בעולם מגיעה לישראל. שירוקו וגולף R ישווקו בקרוב בישראל. המחיר – 299 אלף שקלים חדשים.

    • 04-07-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    פולקסוואגן גולף R, הגולף המהירה ביותר, תגיע בקרוב לישראל. צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסוואגן לישראל, מודיעה היום על כוונתה להביא ארצה את הגרסאות החמות ביותר של הגולף והשירוקו. "אנו שמחים להשיק בישראל את גרסאות הביצועים של פולקסוואגן עבור קהל חובבי הנהיגה. רכבים אלו מייצגים חלק בלתי נפרד מתפיסת מותג פולקסוואגן בישראל. כמותג הפונה בעיקר לקהל הפרטי ושולט בסגמנט רכבי הספורט בישראל לאורך שנים, אנו מאמינים כי דגמי ה-R יתרמו לתדמית פולקסוואגן" - כך אמר רמי חזן, מנהל חטיבת פולקסוואגן בישראל.

    גם הגולף וגם השירוקו יצוידו במנוע 2 ליטר מוגדש (TSI) בהספק של 255 כוחות סוס ומומנט מרבי של כ-36 קג"מ. שני הרכבים יצוידו גם בתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) עם 6 הילוכים. לגולף מערכת הנעה כפולה ולשירוקו קדמית, שתיהן עם מערכת XDS המדמה דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה. הביצועים מרשימים למדי - זינוק מעמידה למאה קמ"ש יארך 5.7 שניות
    (6 בשירוקו) והמהירות המרבי עומדת על 250 קמ"ש (מוגבלת אלקטרונית). אפילו צריכת הדלק המוצהרת נשמעת סבירה למדי, עם כ-12 קילומטרים לליטר בממוצע.

    רשימת האבזור תכלול בין היתר שבע כריות אוויר בגולף ושש בשירוקו, פנסי קסנון עם תאורת פנייה דינאמית, עיגוני ISOFIX, מתלים אדפטיביים, חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש', מערכת שמע עם 8 רמקולים ומסך מגע, מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מושבי עור ספורטיביים, הגה ספורט עם כיתוב R וספי דלת מאלומיניום.
    מחירם של שני הדגמים יעמוד על 299 אלף ₪

    פולקסוואגן שירוקו R

    פולקסוואגן שירוקו R

    dddd