תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • רוח חדשה במפרשיה של ניסאן

    ניסאן

    ניסאן מכריזה על תוכנית עסקית חדשה ומבטיחה 66 רכבים חדשים ב-6 שנים. תתכוננו לקרוא הרבה חדשות על ניסאן.

    • 27-06-2011
    • מאת: מערכת CarsForum

    לתוכנית העסקית החדשה של ניסאן יש שם מרשים למדי - Nissan Power 88. למה 88 אתם שואלים? כי בניסאן שואפים להגדיל את נתח השוק העולמי ב-8 אחוזים ולהגדיל את הרווח הגולמי ב-8 אחוזים נוספים. לא פחות. כדי לעשות זאת צריכה ניסאן דגמים חדשים, והרבה. 66 ליתר דיוק, שיוצגו במהלך 6 השנים הקרובות בקצב ממוצע של מכונית חדשה אחת ל-6 שבועות. קארלוס גואסן, נשיא ניסאן העולמית, הבטיח כי "התוכנית החדשה היא המפתח שלנו להצלחה. אנחנו נגדיל את קצב הצמיחה שלנו, נהפוך את המוצרים שלנו לחדשניים ומרגשים, נציג מכוניות חסכוניות וזולות יותר".

    התוכנית החדשה של ניסאן אמורה להתמקד ברכבים זולים ונגישים יותר. ניסאן תתמקד בשווקים המתפתחים ותשיק יותר רכבים בסיסיים ומסחריות קלות, ופחות מכוניות יקרות וגדולות. סין תהפוך לאחד מהיעדים העיקריים של ניסאן, כשהיעד הוא הגדלת המכירות בעשרה אחוזים לפחות. גם רוסיה, הודו וברזיל יהיו על הכוונת של ניסאן, כולל מפעל חדש שתקים ניסאן בברזיל. שיתוף הפעולה עם רנו בתחום ההנעה החשמלית לא יוזנח והצפי הוא לסך מכירות של 1.5 מיליון כלי רכב עד ל-2016.

    את תחום היוקרה משאירים בניסאן למותג אינפינטי. האחרונה תרחיב את היצע הדגמים שלה ובעיקר תתרחב לשווקים נוספים. רמת הציפיות כאן גבוהה לפחות כמו רמת המחירים. במקום 150 אלף כלי רכב בשנה מצפים באינפינטי למכור למעלה מ-500 אלף כלי רכב בשנה עד ל-2016.

     

    dddd