תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סטינגר
  • קיה סטינגר GTS - הגרסה המושלמת

    קיה סטינגר

    קיה חושפת גרסת קצה מיוחדת ומוגבלת, מעניינת מאוד וכתומה מאוד של הסטינגר

    • 18-04-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    לפני שאתם ממשיכים לקרוא, קחו בחשבון שהסיכוי שהסטינגר GTS החדשה של קיה תגיע לארץ, בטח עם קצב המכירות של הסטינגר הרגילה (8 יחידות ברבעון הראשון של 2019), קטן יותר מהסיכוי שביבי יפסיק להיות ראש ממשלה כל עוד הוא נושם. ויחד עם זאת, ולמרות הסיכויים הנמוכים, יש דברים שאסור להתעלם מהם וחייבים להביא לידיעת הציבור. אני מדבר כמובן על הסטינגר GTS, לא על ביבי.

    קיה סטינגר GTS

    הגרסה החדשה תוצע במהדורה מוגבלת של 700 יחידות בלבד, והיא תקבל את אותו מנוע 3.3 ליטר טווין טורבו עם אותם 370 כ"ס ואותה תיבת שמונה הילוכים פלנטרית. אבל כאן הדימיון עוצר.

    קיה סטינגר GTS

    הסטינגר GTS תוצע עם מערכת הנעה כפולה (יש גם הנעה אחורית, אבל תכף תבינו למה היא לא מעניינת) ובורר מצבי נהיגה שכולל שלושה מצבים - קומפורט, שמעביר 60% מהכוח אחורה; ספורט, ששולח 80% אחורה, ומצב "דריפט". כן, כן. קראתם נכון, מצב דריפט, בקיה. במצב הזה לא רק שכל הכוח עובר לגלגלים האחוריים, הוא עובר בדרכו לשם גם דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה, ותיבת ההילוכים תינעל על ההילוך שבחרתם, כדי שתוכלו לקפץ מהמנתק ולשרוף צמיגים כל היום.

    קיה סטינגר GTS

    בנוסף, הבקרות של הסטינגר GTS עודכנו עם תבנית העברת הילוכים ובקרת יציבות אחרת וגם עם היכולת לעשות שימוש בחיישני ההיגוי וההחלקה כדי לזהות נעילה נגדית ו"לעזור" לכם עם הדריפט המושלם.

    קיה סטינגר GTS

    בנוסף, היא גם מקבלת נגיעות קרבון אמיתי, סמל Stinger שמחליף את סמל קיה האחורי, לצידו סמל GTS (איפה שנמצא סמל רמת הגימור), סאנרוף, חיפוי דמוי זמש להגה (אלקנטרה) ולגג (שאמוד, שזה - כמו אלקנטרה - מותג של חומר דמוי זמש), והצבע הכי כתום שקיה הצליחו למצוא כנראה במחסנים שלהם.

    קיה סטינגר GTS

    המחירים של ה-GTS לא מאוד מופרכים, ויעמדו על 44,000 דולר לגרסת ההנעה האחורית ו-46,500 לגרסת ההנעה הכפולה. רק כ-5,000 דולר יותר מאשר ה-GT הבסיסית (ישנן גרסאות מאובזרות יותר שמגיעות עד 50,200 דולר).

    מאחד עד עשר, כמה בני משפחה הייתם מוכנים למכור בשבילה? הצטרפו לדיון וספרו לנו מה דעתכם על קיה סטינגר GTS.

    dddd