תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קאדילק
  • קאדילק CTS
  • קאדילק CT5 - פרטים ראשונים

    קאדילק CTS

    קאדילק חושפת פרטים ראשונים על ה-CT5, מחליפת ה-CTS. בין היתר תקבל מנוע 3.0 ליטר טווין טורבו והנעה אחורית

    • 21-03-2019
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    אם אתם איכשהו מתיימרים לחשוב את עצמכם חנונים אמיתיים, אתם חייבים להכיר את ליטספיק, שפה אינטרנטית שבמרכזה עומד הרעיון של החלפת אותיות במספרים. למשל במקום האות T תבוא הספרה 7, במקום E יכתבו 3, ובמקום S - 5. אז אולי זה קרה במקרה, או שאולי איפשהו בראש בניין המטה של GM יושב איזה גיק אטומי, אבל מהעובדה שהמחליפה של ה-CTS, שיושבת מתחת ל-CT6, קיבלה את השם CT5, אני, בתור חנון אמיתי, פשוט לא יכול להתעלם.

    קאדילק CT5

    כרגע קאדילק משחררת פרטים מאוד ראשוניים וכמה תמונות בודדות לקראת החשיפה המלאה שתתקיים בתערוכת ניו יורק באפריל. החשיפה עצמה, נעשתה ע"י קמפיין ששילב ASMR (אל תחפשו את זה מהמחשב במשרד), כך שאם היה לכם איזשהו ספק לגבי זה שמישהו ממקבלי ההחלטות שם מבלה הרבה יותר מדי זמן באינטרנט, עכשיו הוא הופג.

    קאדילק CT5

    קאדילק מספרת על המנועים שתקבל ה-CT5 - מנוע 2.0 ליטר טורבו שיהיה הסטנדרטי לדגם ואחד 3.0 ליטר עם שני מגדשים ו"כיול צליל ייחודי" - ככל הנראה מדובר על מנוע ה-LGW שמשרת את ה-CT6 הגדולה יותר ומפיק 404 כ"ס ו-55 קג"מ. בשני המקרים תיבות ההילוכים יהיו אוטומטים עם עשרה יחסי העברה.

    קאדילק CT5

    תא הנוסעים של ה-CT5 - אותו קאדילק (איך לא) עדיין מסתירה - "משלב היי טק והיי טאץ' (מה שזה לא יהיה...) כדי ליצור שילוב יוצא דופן של שליטה טקטילית (WTF?!)". אין לי שמץ ירוק של מושג מה המשפט הזה אומר, אבל כנראה שהוא יהיה ב-CT5. בכל הנוגע למה שאנחנו יודעים, קאדילק שחררה תמונה של מוט ההילוכים ומה שנראה כמו מרכז השליטה של מערכת המולטימדיה ואפשר לראות בבירור ששניהם... שחורים.

    קאדילק CT5

    ה-CT5 תחשף במלואה כאמור בתערוכת ניו יורק, והיא תגיע לישראל במהלך 2020. בואו כולנו נתפלל שלא כמו עם ה-CT6, הפעם כן נקבל את מנוע הטורבו הגדול.

    יש לכם עוד שאלות על ה-CT5? רוצים לספר לנו מה דעתכם עליה? הצטרפו לדיון בפורום.

    dddd