תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

יורים בכל התותחים

UMI, יבואנית שברולט וקאדילק לישראל מסתערת על שנת 2016 עם דגמים חדשים ותוכנית שירות לקוחות מקיפה

  • 11-02-2016
  • מאת: קינן כהן, צילום: שברולט

כאשר מייק דברו, סגן הנשיא של GM והאחראי על הפעילות הגלובלית סיפר בגאווה על כך ששנת 2015 הייתה הרווחית ביותר בהיסטוריה של שברולט בזכות הכלכלה האמריקנית שחזרה לקצב צמיחה גבוה, בזכות השוק הסיני והגדילה בנתח השוק של שברולט בדרום אמריקה – קשה היה שלא להשוות את הדברים לשנה שעברה על שברולט בישראל, שנה שלא התאפיינה בחדשנות או הישגים יוצאי דופן בעיקר בשל קו מוצרים לא עדכני או לא מתאים.

אבל זה, על פי UMI הולך להשתנות השנה בזכות מתקפה רוחבית של לא פחות משישה דגמים חדשים או חדשים בישראל שהיא הולכת להשיק השנה. ספארק החדשה בקטגוריית המיני, מאליבו במשפחתיות הגדולות, אקווינוקס בקבוצת רכבי הפנאי, קמארו הספורטיבית ובהמשך השנה קפטיבה ספורט והדור החדש של שברולט קרוז.

ואלו הדגמים:

שברולט ספארק

בקטגוריה שנשלטת באופן מוחלט (80 אחוזים) על ידי שתי מכוניות (קיה פיקנטו ויונדאי i10) לשברולט יש שאיפות גבוהות מאוד. אותן תצטרך למלא הספארק, שהדור השני שלה כעת מתחיל להימכר בישראל – הפעם עם התוספת המתבקשת של תיבה אוטומטית.

ספארק החדשה מגיעה עם שני מנועים וארבע רמות גימור. המנועים יהיו 1.0 ליטר שלושה צילינדרים עם 74 כ"ס (68 בדור היוצא) ו-9.7 קג"מ מנוע זה יגיע בשתי רמות גימור – LS הבסיסית ו-LT+ מאובזרת. המנוע השני הוא 1.4 ליטר עם 98 כ"ס ו-13.1 קג"מ, שיגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה, אותו ניתן יהיה לקבל ברמות האבזור LT, LT+ ו-LTZ המאובזרת.

המחירים:

ספארק 1.0 ידנית LS – 61 אלף שקלים

ספארק 1.0 ידנית LT+ - 69 אלף שקלים

ספארק 1.4 אוטומטית LT – 79 אלף שקלים

ספארק 1.4 אוטומטית LT+ - 80 אלף שקלים

ספארק 1.4 אוטומטית LTZ – 82,500 שקלים

 

שברולט מאליבו

זהו הדור התשיעי למשפחתית הגדולה של שברולט, העיצוב החיצוני והפנימי דרמטי ומרשים מאוד במפגש פנים אל פנים. בסיס הגלגלים גדל ביחס לדור היוצא ועומד על 283 ס"מ אך המשקל הופחת. מי שעוד הופחת הוא נפח המנוע שירד מ-2.0 ליטרים מוגדשים ל-1.5 ליטר טורבו עם 160 כ"ס ולו תיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה. המאליבו מגיעה בשתי רמות גימור, LS הבסיסית אך מאובזרת מאוד ו-LT הבכירה שמעמיסה כמעט כל אופציה ברשימה. שתיהן מקבלות את מערכת המולטימדיה MYLINK עם מסכי מגע של 7 או 8 אינץ' בהתאם לרמת הגימור, 10 כריות אוויר ועוד. מערכת נוספת היא ה-TEEN DRIVER המספקת תיעוד ודיווח על מאפייני הנהיגה לצורך בקרת הורים.

מחיר המאליבו מתחיל ב-160 אלף שקלים ל-LS ו-166 ל-LT

שברולט איקווינוקס

האיקווינוקס אינו חדש, אך מגיע אלינו לאחר מתיחת פנים שעבר הדגם ב-2015, הוא מחליף את הקפטיבה בהיצע הדגמים של שברולט. המנוע יהיה 2.4 ליטרים אטמוטספרי ו-182 כ"ס, תיבת ההילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה והוא יוצע עם הנעה קדמית או כפולה בהתאם לגרסה.

רמות האבזור יהיו LS הבסיסית ו-LT המאובזרת שאותה ניתן כאמור לקבל בגרסת הנעה קדמית או הנעה כפולה. כמו במלאיבו, גם פה נמצאת מערכת המולטימדיה MYLINK עם קישוריות מלאה לתפעול ותצוגת הטלפון הנייד על המסך.

מחירים:

170 אלף שקלים, LS הנעה קדמית 

190 אלף שקלים, LT הנעה קדמית 

205 אלף שקלים, LT הנעה כפולה

שברולט קמארו

אחרי ציפייה ארוכה ואחרי שנים שבהן כיכבה ביבוא האישי, מתחיל היבוא הסדיר של שברולט קמארו, מכונית הפוני האמריקנית בדור השישי שלה. בזכות שימוש באלומיניום במרכב ובשלדה סייע להפחית מהמשקל הכללי של המכונית 90 ק"ג ביחס לדור היוצא. קמארו תשווק בישראל עם מנוע ה-3.6 ליטר V6 עם 335 סוסים ו-39 קג"מ, ההנעה היא כמובן אחורית דרך תיבת הילוכים בת שמונה מהירויות. כל היופי הזה יגיע למאה קמ"ש ב-5.1 שניות בליווי צליל אגזוז עם פרפר שנפתח במצב "ספורט" ומגביר את צליל המנוע. רמת האבזור גבוהה מאוד כולל חישוקי 18 אינץ' או 20 אינץ' כאופציה, מושבי עור, מערכת ה-MYLINK עם מסך 8 אינץ', ריפודי עור, מערכת עם תשעה רמקולים של BOSE וסאב וופר, מושבים חשמליים, הנעה מרחוב באמצעות השלט ועוד. בחודש יוני, תצטרף גם הגרסה הנפתחת של הקמארו לגרסת הקופה

בניגוד לארצות הברית ולמטרה המקורית של הקמארו, המחיר בארץ מאוד לא עממי, ועומד על 330 אלף שקלים ו-350 אלף שקלים עם גלגלי ה-20 אינץ'.

את הפעילות של הקמארו בישראל ילווה נהג המירוצים הישראלי אלון דאי, המתחרה בהצלחה גדולה בסבב הנאסקר באירופה תחת קבוצת שברולט.

מעבר לדגמים הללו, בישרה UMI גם על הגעתם הצפויה של הקרוז החדשה ברבעון האחרון של 2016, הדור השני מקבל מנוע 1.4 טורבו עם 153 כ"ס. כמו כן יגיע הדור השני של הג'יפון קפטיבה.

בנוסף למכוניות עצמן, הציגה היבואנית את היישום הישראלי של תוכנית ה- Chevrolet Complete Care. תפיסת שירות וקשר ארוך טווח עם הלקוח. מדובר בתוכנית שתקיף לא רק בעלי מכוניות חדשות אלא כל בעלים של מכונית שברולט שבאמצעות שימוש באפליקציה יוכלו לקבל מגוון רחב של שירותים החל מקביעת תור לטיפול, יחס אישי ללקוח, הטבות נוספות ועוד שירותי דרך במקרה של תקלה.

 

dddd