תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • הונדה
  • הונדה CR-V
  • הונדה CR-V המחודש בישראל

    הונדה CR-V

    הונדה ישראל משיקה את מתיחת הפנים לרכב הפנאי שלה שמקבל מערכת מולטימדיה חדשה ומערכת בלימה עירונית אוטומטית. המחיר ללא שינוי, החל מ-170,000 ש"ח

    • 31-03-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    בחודש אוקטובר האחרון סיימה הונדה את סאגת חשיפת מתיחת הפנים לרכב הכביש-שטח שלה - הונדה CR-V. כעת מגיע הרכב גם לארץ ונושא איתו רגשות מעורבים.

    מצד אחד, המחיר לא צמח והוא יחל ב-170,000 ש"ח לדגם ידני עם הנעה קדמית. אלה ללא ספק חדשות טובות. מצד שני, דגם עם הנעה לכל הגלגלים (או תיבה אוטומטית) יעלה לכם לכל הפחות 190,000 ש"ח. מחיר גבוה ולא במעט משני המתחרים הישירים שלו - מאזדה CX-5 או טויוטה ראב 4. אם נכניס למשוואה גם רכבים דוגמת קיה ספורטאז' או מיצובישי אאוטלנדר, שזולים אף יותר ובמיוחד בגרסאות הבסיס המוזלות והחדשות, התמונה נראית עגמומית עוד יותר.

    הונדה CR-V 2015

    עוד חדשות טובות הן שהונדה CR-V מקבל מערכת מולטימדיה חדשה לחלוטין אותה מכנה הונדה ביצירתיות שאיננה יודעה גבולות - Honda Connect. המערכת כוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות', גישה לאינטרנט, מערכת ניווט ומצלמת רוורס. המערכת מבוססת אנדרואיד ומאפשרת להשתמש בפעולות שהורגלנו אליהן ממכשירי הטלפון - צביטה לזום, גרירה וכמובן נגיעה. המערכת תגיע כסטנדרט בכל רמות הגימור מלבד קומפורט הבסיסית.

    החדשות הטובות נגמרות במערכת הבלימה העירונית האוטומטית אותה מקבל הדגם החדש. בעוד אין ספק שמדובר במערכת חשובה מאוד שעשויה להציל אתכם מטונות של כאבי ראש הנגמרות בגלל תאונות חזית אחור, היא עובדת רק במהירויות שבין 5 ל-30 קמ"ש - בה התנגשות תהיה ללא ספק מעצבנת אך לא קטלנית. החדשות הטובות פחות מתחילות בכך שחבל שחברת מאיר בחרה שלא לייבא ארצה את חבילת הבטיחות האקטיבית המלאה איתה משווק ה-CR-V בשווקים אחרים. החבילה, שנחשפה בינואר האחרון כוללת מגוון רחב מאוד של מערכות שעשויות להציל אתכם מהרבה יותר כאב ראש ולא רק.

    הונדה CR-V 2015

    המנוע בחזיתו של ה-CR-V החדש הוא עוד נקודה לחבות היבואנית, אך את זו היא חולקת עם תחשיב המיסים של מדינת ישראל. במקום לבחור במנוע הדיזל החדש והמתקדם של הונדה, שמפיק 160 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם תשעה הילוכים, אלינו ימשיך להגיע מנוע ה-2.0 ליטר הוותיק שמפיק 155 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם חמש מהירויות.

    בגזרת העיצוב אין הפתעות וה-CR-V מציג את החבילה הנדרשת ממכונית בת ימינו של פנסי לד לתאורה ביום ונורות קסנון ללילה, חישוקי 17 או 18 אינץ' (בתלות ברמת הגימור) ופגושים חדשים מלפנים ומאחור.

    הונדה CR-V המחודש 2015 - גרסאות ומחירים:
    2.0 ידני קומפורט הנעה קדמית - 170,000 ש"ח
    2.0 אוטומט קומפורט הנעה כפולה - 190,000 ש"ח
    2.0 אוטומט אלגנס הנעה כפולה - 213,000 ש"ח
    2.0 אוטומט אקסקיוטיב הנעה כפולה - 250,000 ש"ח

    dddd