תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה יאריס
  • טויוטה יאריס
  • טויוטה יאריס 2014 – מתיחת פנים לדגם

    טויוטה יאריס

    טויוטה יאריס עוברת מתיחת פנים לשנת 2014 ומציגה מספר שינויים עיצוביים - גריל קדמי חדש, פגושים חדשים ותא נוסעים משודרג.

    • 22-04-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    כשלוש שנים לאחר השקתה, זוכה טויוטה יאריס למתיחת פנים ראשונה. היאריס היא הסופר מיני הקומפקטית והמצליחה של טויוטה, המשווקת גם באירופה וגם ביפן. הדור הנוכחי של היאריס הושק בסוף שנת 2011 (בישראל בתחילת שנת 2012) וזוכה מאז להצלחה נאה למדי. בישראל למשל סיימה את היאריס את שנת 2013 כמכונית הסופר-מיני השלישית הנמכרת ביותר, אחרי ניסאן מיקרה ויונדאי i20. מתיחת הפנים תסייע ליאריס לשמר את מעמדה בשוק הסופר-מיני, שצפוי לעבור תהפוכות משמעותיות במהלך השנה הקרובה, עם השקתם של כמה וכמה דגמים חדשים ומחודשים מצד המתחרות.

    טויוטה יאריס

    טויוטה יאריס 2014 זוכה למספר עדכונים קוסמטיים. עיצוב החזית עודכן וכעת הוא מיישר קו עם עיצוב החזית של האייגו החדשה. הגריל הקדמי הפך לגדול הרבה יותר, הפגוש הקדמי עודכן ואיתו גם יחידות התאורה הקדמיות, הפנסים האחוריים והפגוש האחורי.

    שינויים עיצוביים קלים ניתן למצוא גם בתוך תא הנוסעים, שם מקבלת היאריס מספר עדכונים קלים שאמורים להעניק לתא הנוסעים "תחושה מרווחת ודינאמית יותר, לצד שיפור באיכות החומרים". השינויים כוללים בין היתר לוח שעונים חדש, חומרים חדשים בגוונים חדשים, שינויים קלים בעיצוב הקונסולה המרכזית ומערכת בקרת אקלים חדשה.

    טויוטה יאריס 2014

    המפרט הטכני של טויוטה יאריס 2014 יישאר ככל הנראה ללא שינוי משמעותי. בטויוטה ימשיכו להציע את היאריס עם מבחר של שני מנועי בנזין (1 ו-1.3 ליטר), מנוע דיזל אחד (1.4 ליטר) ויחידת הנעה היברידית אחת (1.5 ליטר עם מנוע עזר חשמלי). טויוטה חשפה בתחילת החודש שני מנועי בנזין חדשים, בנפח של 1 ו-1.3 ליטר, שעתידים לשמש בין היתר את דגמי היאריס, אך בשלב זה לא ברור עדיין האם מדובר במנועים חדשים אלו או באותם המנועים שנמכרים עם הדגם הנוכחי.

    שיווקו של הדגם המחודש באירופה (ובישראל) צפוי להתחיל לקראת סוף השנה (2014).

     

    dddd