תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מרצדס
  • מרצדס S קלאס קופה
  • מרצדס S קלאס קופה נחשפת

    מרצדס S קלאס קופה

    גרסת הקופה המרהיבה של מרצדס S קלאס החדשה נחשפת בתמונות ראשונות. תוצע עם מערכת מתלים אקטיבית חדשנית שרוכנת אל תוך הסיבובים.

    • 13-02-2014
    • מאת: אלירן אברזל

    תמונות רשמיות ראשונות של מרדצס S קלאס קופה החדשה נחשפו השבוע, לקראת השקתה של המכונית בחודש הבא בתערוכת הרכב של ג'נבה. את דגם הקונספט של ה-S קלאס ראינו לראשונה בחודש ספטמבר האחרון, בתערוכת פרנקפורט. כצפוי, הדגם הסדרתי דומה מאוד לדגם הקונספט עם שינויים קלים מאוד, בעיקר בתוך תא הנוסעים. הדגם החדש יחליף את דגמי ה-CL הנוכחיים של מרצדס ויהיה אחד מדגמי הקופה היקרים והיוקרתיים ביותר בהיצע הדגמים של היצרנית.

    מרצדס S קלאס קופה

    הפרטים הטכניים המלאים אודות מרצדס S קלאס קופה החדשה יפורסמו רק לקראת השקתה, בחודש הבא. בשלב זה מפרסמת מרצדס מפרט של דגם אחד בלבד, S500, שמצויד במנוע V8 מוגדש בנפח של 4.7 ליטרים עם הספק מרבי של 455 כוחות סוס. תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית עם לא פחות מ-9 הילוכים.

    בהמשך צפויה מרצדס להציג דגמים נוספים – S63 AMG עם הספק מרבי של כ-580 כוחות סוס ו-S65 AMG עם הספק מרבי של למעלה מ-630 כוחות סוס. גרסאות אלו צפויות להופיע בהמשך השנה, לקראת תחילת שיווקה של המכונית.

    מרצדס S קלאס קופה

    אחד מפריטי האבזור הייחודיים של מרצדס S קלאס קופה, שעברו מדגם הקונספט אל הדגם הסדרתי, הוא מערכת ה-Magic Ride Control. מדובר במערכת מתלים אקטיבית חדשנית, שסורקת את הכביש בעזרת שתי מצלמות ומשנה את כיול המתלים מיידית בהתאם לפגעים שמתגלים בכביש. אבל זה לא הכל – המערכת החדשה מזהה את הסיבובים אליה מתקרבת המכונית בהתאם לכיוון הסיבוב גורמת למכונית "לרכון" אל תוך הסיבוב, כך שהיציבות של המכונית בסיבוב תשופר.

    מלבד כל אלו תוצע ה-S קלאס קופה עם שלל מערכות בטיחות מתקדמות שיתבססו על היכולות של שתי המצלמות, כמו בקרת שיוט אקטיבית, מערכת לשמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, מערכת ראיית לילה ופנסי חזית אקטיביים.

    מרצדס S קלאס קופה צפויה להגיע ארצה במהלך המחצית השנייה של השנה ולהצטרף אל דגמי הסדאן של ה-S קלאס החדשה, שכבר הגיעה לישראל. המחיר לא צפוי להיות זול בכל קנה מידה. גרסת ה-CL קופה היוצאת נמכרת בארץ בלמעלה ממיליון ₪, ואין לנו סיבה להאמין שהדגם החדש, שמציע רמת אבזור גבוהה מבעבר, יהיה זול משמעותית.

    מרצדס S קלאס קופה

    dddd