תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו X5
  • במוו X5 החדש בישראל

    במוו X5

    זה היה זריז. הדור החדש של במוו X5 נוחת בישראל חודשיים לאחר השקתו באירופה. ישווק במבחר של גרסאות בנזין ודיזל במחיר שיחל ב-485 אלף ₪.

    • 18-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    כחודשיים לאחר תחילת שיווקו באירופה, נוחת במוו X5  החדש בישראל. דלק מוטורס, יבואנית במוו לישראל, תשיק את הדגם החדש במסגרת אירוע מכירות שהיא צפויה לערוך באולמות התצוגה המרכזיים שלה בתל-אביב, ירושלים וחיפה בסוף השבוע הקרוב. כשהושק הדור הראשון של ה-X5, אי שם בתחילת שנות ה-2000, הוא היה די בודד בסגמנט רכבי הפנאי הגדולים והיוקרתיים. כיום, מצפה לדור החדש של ה-X5 תחרות קשה למדי מצד המתחרים - ממרצדס M קלאס ועד לאודי Q5. בדלק מוטורס, היבואנית החדשה יחסית של במוו, תולים תקוות רבות בדגם החדש שאמור לחזק את מעמדה של במוו בישראל, שעדיין לא מצליחה להתרומם ולעקוף את אודי או מרצדס כיצרנית הפרימיום המובילה בהיקף המכירות.

    במוו X5 החדש

    לדור החדש של במוו X5 ממדים נדיבים משל הדור היוצא. האורך הכללי צמח ב-3 סנטימטרים, הרוחב גדל בחצי סנטימטר אך בסיס הגלגלים נותר זהה, פועל יוצא של שימוש באותה הפלטפורמה של הדור הקודם. אך למרות זאת יציע הדור החדש תא מטען גדול יותר (650 לעומת 620 ליטרים) ומשקל עצמי נמוך יותר בכ-90 קילוגרמים. גם העיצוב עודכן והוא מיישר כעת קו עם שאר דגמי במוו החדשים, כמו סדרה 4 החדשה.

    היצע המנועים הישראלי יהיה רחב ויכלול ארבעה מנועים, שני דיזלים ושני מנועי בנזין. גרסאות הבסיס יהיו דווקא גרסאות הדיזל. ההיצע שלהן יחל בגרסת ה-sDrive25D שתצויד במנוע דיזל עם שני מגדשי טורבו בנפח של 2 ליטרים ובהספק מרבי של 218 כוחות סוס. מעליה תוצע גרסת ה-xDrive30D שתצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח של 3 ליטרים שהספקו המרבי הוא 258 כוחות סוס. גרסאות הבנזין יחלו בגרסת ה-xDrive35i שתצויד במנוע טורבו-בנזין בנפח של 3 ליטרים ובהספק מרבי של 306. בנוסף תוצע גם גרסת xDrive50i שתצויד במנוע בנזין עם שני מגדשי טורבו בנפח של 4.4 ליטרים שהספקו המרבי עומד על 449 כוחות סוס.

    כל הגרסאות הללו יצוידו בתיבת הילוכים אוטומטית ובמערכת הנעה כפולה קבועה (למעט גרסת ה-sDrive25D הבסיסית, שתצויד בהנעה קדמית בלבד). גם מערכת Start&Stop תהיה סטנדרטית בכל הגרסאות.

    במוו X5 החדש

    הגרסה היקרה ביותר תהיה גרסת ה-M50d. גרסה זו מצויד במנוע טורבו-דיזל מתקדם עם שלושה(!) מגדשי טורבו שמצליחים להפיק מנפח צנוע יחסית של 3 ליטרים הספק מרבי של 381 כוחות סוס. גרסה זו מזנקת מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות אך היא אינה המהירה ביותר - גרסת ה-xDrive50i תהיה מהירה ממנה ב-3 עשיריות השנייה. אך צריכת הדלק של גרסת ה-M50d מרשימה למדי - 14.9 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת על פי הצהרות היצרן. טוב משמעותית מצריכת הדלק של ה-xDrive50i, שעומדת על כ-11.7 קילומטרים לליטר.

    במוו X5 החדש ישווק בישראל בשתי רמות אבזור. רמת האבזור הבסיסית, Executive, כוללת 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX במושבים האחוריים, מושבי עור, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, שמשות כהות, מערכת שמע עם חיבורי בלוטות', USB ו-9 רמקולים, חישוקי סגסוגת 18 אינטש' וצמיגי Runflat.
    רמת האבזור הגבוהה יותר, Luxury, תוסיף לכל אלו גם הפעלה אוטומטית לאורות הגבוהים, גימור עץ פנימי, מדרגות צד לרכב ומערכת שמע Herman Kardon עם 16 רמקולים.
    גרסת ה-M50d תציע גם שליטה על העברת ההילוכים מההגה, קפיצי אוויר, גימור פנים דמוי אלומיניום וחישוקי סגסוגת בקוטר 20 אינטש'.

    במוו X5 החדש - מפרט טכני להורדה

    במוו X5 החדש

    במוו X5 החדש - מחיר -
    xDrive25D רמת גימור Executive - החל מ-485 אלף ₪
    xDrive30D רמת גימור Executive - החל מ-530 אלף ₪
    xDrive30D רמת גימור Luxury - החל מ-575 אלף ש"ח
    xDrive35i רמת גימור Executive - החל מ-530 אלף ₪
    xDrive35i רמת גימור Luxury - החל מ-575 אלף ₪
    xDrive50i רמת גימור Luxury - החל מ-795 אלף ₪
    M50D רמת גימור Luxury - החל מ-815 אלף ₪

    במוו X5 החדש

    dddd