תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • שלושת דגמי העתיד של מיצובישי

    מיצובישי

    שני רכבי שטח ומיניוואן קומפקטי חדש. הצצה אל דגמי העתיד של מיצובישי, שייחשפו בסוף החודש בתערוכת טוקיו.

    • 03-11-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    קצת פחות מחודש לאחר שחשפה מיצובישי תמונות טיזר ראשונות של שלושת דגמי הקונספט שהיא עומדת להציג בתערוכת טוקיו הקרובה, חושפת היצרנית תמונות ופרטים נוספים אודות שלושת הרכבים העתידיים. מדובר בשני רכבי פנאי ובמיניוואן קומפקטי, שמציגים את החזון של היצרנית בכל הקשור לעיצוב ובעיקר ליחידות הנעה היברידיות-נטענות (PHEV). יחידות ההנעה החדשות אמורות להגיע לייצור, לדברי היצרנית, "בעתיד הקרוב".

    הרכב האפור הוא ה-GC-PHEV. מדובר ברכב פנאי-שטח שיצויד במנוע בנזין V6 בנפח של 3 ליטרים ובמערכת הנעה היברידית. מנוע הבנזין יסובב את הגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים והמנוע החשמלי יסובב את הגלגלים הקדמיים ליצירת מערכת הנעה כפולה, שלדברי היצרנית תהיה בעלת יכולת שטח של ממש.

    מיצובישי GC-PHEV

    הרכב האדום הוא ה-XR-PHEV. מדובר ברכב פנאי-שטח קטן יותר ובעל עיצוב ספורטיבי יותר. כאן תוצג מערכת הנעה היברידית אחרת, בעלת הנעה קדמית בלבד ועם מנוע בנזין קטן יותר בנפח של 1.1 ליטר.

    אחרון חביב הוא ה-AR קונספט (בצבע ירוק). מדובר בקונספט למיניוואן עתידי של היצרנית, שאמור להציע שילוב בין עיצוב של רכבי פנאי-שטח לשימושיות של מיניוואן. גם הוא יצויד במערכת ההנעה ההיברידית החלשה יותר, עם מנוע ה-1.1 ליטר וההנעה הקדמית.

    מיצובישי XR-PHEV

    dddd