תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן אקס טרייל החדש – פרטים ראשונים

    ניסאן

    ניסאן חושפת פרטים ראשונים אודות האקס טרייל החדש. יציע עיצוב נאה משל קודמו ויחליף גם את דגמי הקשקאי+2. שיווקו יחל ב-2014.

    • 10-09-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    ניסאן אקס טרייל (X-Trail) החדש נחשף היום בתערוכת הרכב של פרנקפורט, לקראת השקתו העולמית במהלך שנת 2014. הדור הקודם של האקס טרייל לא זכה להצלחה רבה בעולם, בעיקר בשל עיצובו המעט שבלוני שלא היה מספיק זוהר ליד האח הצעיר וה"סקסי" - הקשקאי. הדור החדש של ניסאן אקס טרייל אמור לשנות את התפיסה הזאת ולהציג עיצוב עיצוב נועז ונאה הרבה יותר, שישמור על קשר ישיר עם ניסאן קשקאי החדש שיושק בתחילת השנה הבאה. למעשה, יהווה האקס טרייל החדש סוג של גרסה מוגדלת לקשקאי, שגרסת 7 מושבים שלו (קשקאי+2) לא תוצע ככל הנראה בדגם החדש.

    ניסאן אקס טרייל החדש

    מלבד העיצוב יציע ניסאן אקס טרייל החדש מגוון שדרוגים בהשוואה לדור הקודם. הוא יתבסס על פלטפורמה חדשה לחלוטין עם מבחר מנועים חדש לחלוטין, שטרם פורסם בשלב זה. היצע מנועים זה צפוי לכלול מלבד מנוע ה-2 ליטר בנזין המסורתי גם מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל מתקדמים, עם צריכת דלק נמוכה במיוחד. למרות הנטייה הברורה לכביש ימשיך האקס טרייל להימכר עם מערכת הנעה כפולה, הכוללת גם אופציה לנעילה של הדיפרנציאל המרכזי. דגמי הבסיס יצוידו בהנעה קדמית בלבד, לטובת שיפור משמעותי עוד יותר בצריכת הדלק.

    ניסאן אקס טרייל החדש

    תא הנוסעים של ניסאן אקס טרייל יציע שיפור ניכר באיכות החומרים, בבידוד הרעשים וברשימת האבזור. בניסאן גם מתגאים ברמת שימושיות גבוהה ומציינים כי האקס טרייל החדש יציע שפע של תאי אכסון, תא מטען עם רצפה כפולה, דלתות בעלי פתיחה רחבה במיוחד ופתיחה חשמלית לדלת תא המטען.

    רשימת האבזור צפויה מערכת מולטימדיה חדשה בשם NissanConnect, שתוצע בהמשך בדגמי ניסאן נוספים. מערכת מולטימדיה זו כוללת מסך מגע צבעוני, חיבור USB, דיבורית בלוטות', הזרמת מדיה דרך חיבור הבלוטות' וסינכרון עם שירות הניווט של גוגל. כאופציה תוצע גם מערכת מתלים אקטיבית עם מצלמה המזהה מפגעים בכביש ומכינה את המתלים מראש להתמודדות איתם (מערכת דומה קיימת גם במרצדס S קלאס החדשה). דגמי ההנעה הכפולה יוצעו גם עם מערכת חדשה לבלימת מנוע אוטומטית בזמן נהיגה במורד או בזמן כניסה לסיבוב.

    שיווקו של ניסאן אקס טרייל באירופה צפוי להתחיל לקראת סוף השנה (2013). אלינו צפוי להגיע הדגם רק באמצע שנת 2014.

    קבלו הצעה אטרקטיבית לרכישה ניסאן חדשה או משומשת מהמומחים של CarsForum

    ניסאן אקס טרייל החדש

    dddd