תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • שברולט
  • שברולט קרוז סטיישן
  • שברולט קרוז סטיישן בישראל. מחיר: 128 אלף ₪

    שברולט קרוז סטיישן

    שברולט קרוז מרחיבה את היצע הגרסאות שלה בישראל עם גרסאות סטיישן והאצ'בק חדשות. מחירן יחל ב-125 אלף ש"ח לדגם ההאצ'בק ו-128 אלף ש"ח לדגם הסטיישן.

    • 17-03-2013
    • מאת: מערכת CarsForum

    בשבועות הקרובים צפוי להתחיל בישראל שיווקה של שברולט קרוז סטיישן, לצד גרסת ההאצ'בק (5 דלתות). כפי שחשף ירון גורטלר, סמנכ"ל השיווק והמכירות היוצא של יבואנית שברולט לישראל (UMI), שני הדגמים החדשים של הקרוז צפויים לחזק את מעמדה אל מול הלקוח הפרטי, אליו מכוונת השנה היבואנית במאמצים גדולים. שני הדגמים יצטרפו אל הקרוז סדאן המחודשת, לאחר שזו מגיעה השנה ארצה לאחר שעברה מתיחת פנים קלה ששיפרה כמה מהנקודות החלשות של הדגם הקודם.

    שברולט קרוז סטיישן

    שברולט קרוז סטיישן תשווק גם היא בישראל בגרסה שלאחר מתיחת הפנים, הכוללת כמה שינויים קוסמטיים קלים לעיצוב החזית, לפגוש האחורי ולתא הנוסעים. אורכה הכללי 468 סנטימטרים, כ-8 סנטימטרים יותר מדגם הסדאן המוכר, אך בסיס הגלגלים של שתי הגרסאות באורך זהה (268 סנטימטרים). אך כצפוי גרסת הסטיישן תציע תא מטען גדול ושימושי יותר, שנפחו יעמוד על כ-500 ליטרים במצב רגיל (או כ-1480 ליטרים לאחר קיפול המושבים).

    הקרוז סטיישן משווקת בחו"ל עם מגוון של מנועי בנזין ודיזל אך אלינו יגיע רק מנוע אחד - בנזין בנפח 1.8 ליטר ובהספק מרבי של 140 כוחות סוס. הוא ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים ויחד הם יציגו צריכת דלק דומה לזו של דגמי ה-1.6 ליטר - 14.3 קילומטרים לליטר. ההאצ'בק תוצע עם מנוע ה-1.6 ליטר המוכר מגרסת הסדאן (124 כוחות סוס) שישודך גם הוא לתיבת ההילוכים האוטומטית.

    שברולט קרוז סטיישן

    שברולט קרוז סטיישן והאצ'בק יוצעו בישראל ברמת אבזור אחת - LT Platinum. האבזור הבטיחותי כולל 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ועיגוני ISOFIX. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, מערכת שמע עם מסך מגע (Chevrolet My Link) הכוללת גם חיבור USB וממשק בלוטות' לסינכרון עם מכשירים ניידים, גלגל הגה מצופה עור, פנסי ערפל ופסי גגון (בדגם הסטיישן).

    מחירה של שברולט קרוז סטיישן יעמוד על 128 אלף ₪ ומחירה של הקרוז האצ'בק יעמוד על 125 אלף ₪.

    שברולט קרוז סטיישן

    dddd