פיאט פונטו ספייס היא למעשה הדור השני של פיאט פונטו, המכונית הקומפקטית שהחליפה את האונו. הספייס זכתה לעיצוב נאה ושובב הרבה יותר מקודמתה וגם לשלל שדרוגים בכל מה שקשור לאיכות החיים ולרמת הבטיחות. תא הנוסעים הפך לאיכותי יותר, הגה הכוח הפך לסטנדרט בכל הדגמים (כולל מצב City) ונוספה אפשרות חשובה מאוד לתיבת הילוכים אוטומטית-רציפה בדגמי ה-16 שסתומים (או לתיבת הילוכים רובוטית בדגמי ה-8 שסתומים. בסך הכל, פיאט פונטו ספייס היא מכונית טובה מאוד לזמנה שאף זכתה להצלחה נאה למדי בשוק המקומי. שימו לב לדגמי הבסיס ששירתו לרוב בחברות השכרה וכיום הם שחוקים ובלויים למדי.
מרווח פנים; צריכת דלק;
רמת אמינות בינונית; הגה כוח קל מידי;
מצוינת לתפרנים;
: הפיאט הראשונה שבאמת אמינה תת דגם:1.25 80 16V אוטומט
המלצה -התלבטתי רבות בעניין רכב קטן וחסכוני עם תא מטען שאפשר להכניס אליו עגלת תינוק.בנוסף, רציתי שהרכב יהיה חזק יחסית, נוח יחסית, וזול...לכן הלכתי על הפונטו ספייס. כחצי מחיר מהדייהטסו סיריון, עם אותם הביצועים, נוחה יותר וגדולה יותר.
לחיוב - דלק! חד משמעי דלק. בנוסף לדלק, יש לפונטו ספייס 16 שסתומים אז היא חזקה מאוד לקטגוריה, יש לה גיר רציף שנותן למנוע לנצל את כל היכולת גם בעליות הקשות ביותר. הטיפולים מאוד זולים אבל צריך לטפל עם חלקים מקוריים
לשלילה - אם מטפלים בחלקים לא מקוריים כמו נוזל קרור וכו', אז תהיה בעיה עם ראש מנוע והתחממות. מוסך מורשה דיי יקר אבל יחסית זול למתחרים. עדיף לקנות לא רכב חדש כי הוא מאבד המון בשנים הראשונות. הבעיה היחידה שיש לרכב הזה הוא ההגה כח. הוא שובק חיים ואפשר לתקן אותו בעלות מזערית לבד, או במוסך בעלות של אלפי שקלים. לשיקולכם.
: רכב מעולה לעיר,מנוע קצת חלש אך מפצה בתצרוכת הדלק. תת דגם:1.25 60
המלצה -יש לזכור כי הרכב כבר מעל עשור על הכביש, מנוע ה 8 שסתומים בעל ה 60 כ"ס לא יאפשר להתחכם יותר מידי מאידך התמורה מצויינת למחיר,אפשר להגדיר אותו כרכב סטודנטים מעולה.
לחיוב - אחזקה זולה מאד ביחס ליצרניות אחרות,צריכת דלק מעולה,הרכב אומנם קטן אך יחסית מרווח ביחס לקטגוריית רכבים קטנים.
לשלילה - הרכב חלש, בעליות רציניות תידרש נסיעה בטורים גבוהים מהממוצע בהילוך נמוך. לא נוח לנסיעות ארוכות, לפחות לנהג אחרי שעתיים נהיגה הגב נותן אותותיו. הרכב מעל עשור על הכביש לכן כמו כל רכב בגיל הזה יש חלקים שדורשים החלפה לפעמים.
: הרכב המושלם לעיר!קטן וזול לתחזוקה בצורה יוצאת דופן תת דגם:1.25 60
המלצה -היה אצלי במשך שנה ו15 אלף ק"מ, מנפץ את הסטיגמה הגרועה על האמינות של פיאט, אמין מאוד, גם התקלות הידועות נפתרות בכסף קטן, נכנס בכל חנייה עם ההגה החשמלי והמימדים, נוח,ואפילו מפתיע לטובה בהתנהגות.
לחיוב - מזגן שבאמת מקבל תואר "מקפיא", חסכוני, אמין, מפתיע בהתנהגות כביש, נשמר מצויין אם השנים אין קירקושים, נוח, מעוצב יפה פנימית.
לשלילה - דגם ה60 כ"ס חלש יחסית מחוץ לעיר או בהתנהלות בעליות.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על פיאט פונטו-ספייסהתלבטתי רבות בעניין רכב קטן וחסכוני עם תא מטען שאפשר להכניס אליו עגלת תינוק.בנוסף, רציתי שהרכב יהיה חזק יחסית, נוח יחסית, וזול...לכן הלכתי על הפונטו ספייס. כחצי מחיר מהדייהטסו סיריון, עם אותם הביצועים, נוחה יותר וגדולה יותר.
דלק! חד משמעי דלק. בנוסף לדלק, יש לפונטו ספייס 16 שסתומים אז היא חזקה מאוד לקטגוריה, יש לה גיר רציף שנותן למנוע לנצל את כל היכולת גם בעליות הקשות ביותר. הטיפולים מאוד זולים אבל צריך לטפל עם חלקים מקוריים
אם מטפלים בחלקים לא מקוריים כמו נוזל קרור וכו', אז תהיה בעיה עם ראש מנוע והתחממות. מוסך מורשה דיי יקר אבל יחסית זול למתחרים. עדיף לקנות לא רכב חדש כי הוא מאבד המון בשנים הראשונות. הבעיה היחידה שיש לרכב הזה הוא ההגה כח. הוא שובק חיים ואפשר לתקן אותו בעלות מזערית לבד, או במוסך בעלות של אלפי שקלים. לשיקולכם.
יש לזכור כי הרכב כבר מעל עשור על הכביש, מנוע ה 8 שסתומים בעל ה 60 כ"ס לא יאפשר להתחכם יותר מידי מאידך התמורה מצויינת למחיר,אפשר להגדיר אותו כרכב סטודנטים מעולה.
אחזקה זולה מאד ביחס ליצרניות אחרות,צריכת דלק מעולה,הרכב אומנם קטן אך יחסית מרווח ביחס לקטגוריית רכבים קטנים.
הרכב חלש, בעליות רציניות תידרש נסיעה בטורים גבוהים מהממוצע בהילוך נמוך. לא נוח לנסיעות ארוכות, לפחות לנהג אחרי שעתיים נהיגה הגב נותן אותותיו. הרכב מעל עשור על הכביש לכן כמו כל רכב בגיל הזה יש חלקים שדורשים החלפה לפעמים.
היה אצלי במשך שנה ו15 אלף ק"מ, מנפץ את הסטיגמה הגרועה על האמינות של פיאט, אמין מאוד, גם התקלות הידועות נפתרות בכסף קטן, נכנס בכל חנייה עם ההגה החשמלי והמימדים, נוח,ואפילו מפתיע לטובה בהתנהגות.
מזגן שבאמת מקבל תואר "מקפיא", חסכוני, אמין, מפתיע בהתנהגות כביש, נשמר מצויין אם השנים אין קירקושים, נוח, מעוצב יפה פנימית.
דגם ה60 כ"ס חלש יחסית מחוץ לעיר או בהתנהלות בעליות.
מאמין שעשיתי בחירה נכונה וזה הכי הרבה רכב לשקל שיכולתי לקבל בתקציבי.
מראה אמינות,חסכוני למדי ובגרסאת ה80 כס גם הביצועים סבירים,פחות צפוף ממתחרותיו ונוחות סבירה,מחיר אטרקטיבי מאוד.
הגה מעט לא מתקשר,בתקציב מוגבל אחד מהבחירות המומלצות ביותר.
מרווח יחסית, ביצועים טובים, חסכוני. אמינות נהדרת- 340 אלף קילומטר אצלי ללא תקלות, למעט בלאי טבעי. טיפולים כל 20 אלף
הגה חסר תחושה.
מרווח יחסית, ביצועים טובים, חסכוני. אמינות נהדרת- 340 אלף קילומטר אצלי ללא תקלות, למעט בלאי טבעי. טיפולים כל 20 אלף
הגה חסר תחושה.
בתור נהג חדש סבלתי המון עם הרכב הזה כנראה בעל הרכב הקודם מכר לי את הרכב עם תקלות השקעתי עליו כסף כמו המחיר שקניתי אותו אבל ברגע שמתקנים את התקלות התקלות לא חוזרות על עצמן בתור נהג חדש וחייל סבלתי עם האוטו אבל גם נהנתי.
מעולה לחניות, מעולה וזריזה בעיר, צריכת דלק אפסית בהתאם לנהיגה סבירה רכב נחמד לנהגים חדשים.
הגה חשמלי לפעמים נתקע, רכב עדין, חלש בעליות, ולא יציב במהירות גבוהה.
תצרוכת דלק. נוחות בנהיגה אחיזת כביש טובה ביחס למכוניות בגודל שלה
איכות החומר בתא המנוע ירודה דבר שפיאט מעולם לא הצטיינה בו.
חסכוני, זריז, זול לאחזקה
אמינות מוטלת בספק