פעם מכוניות אמריקאיות היו גדולות ורכות, היום יש את קאדילק ATS. מדובר במכונית "מהדור החדש" של קאדילק, כזאת שמכוונת בעיקר נגד המתחרות מגרמניה ופחות אל המתחרים מארצות הברית. ה-ATS מצוידת במנוע 2 ליטר טורבו-בנזין חזק ועוצמתי ובמערכת הנעה אחורית. חברו את שניהם ביחד ותוסיפו התהנגות כביש טובה - מהר מאוד תגלו מכונת נהיגה נהדרת שתעלה לכם חיוך על הפנים בכל כניסה לכיכר. רק חבל שהמושב האחורי של קאדילק ATS קצת צפוף, מה שיקשה עליה להפוך למכונית משפחתית יוקרתית.
ביצועים; התנהגות כביש;
מושב אחורי צפוף; אין לנו כסף לאחת כזאת;
לו הייתי רוטשילד, יבאדבאדיי...
: כמו שספורט סדאן צריכה להיות, עם הדגש על הספורט תת דגם:2.0 אוטומט Luxury
המלצה -נדמה שיותר מילים נכתבו על השינוי של קאדילק, מאשר על עברה כספינה בלב ים. המשימה של ה-ATS היא לא רק נועדה להתחרות בגרמניות, אלא גם לנצח אותן במגרש הביתי. האם קאדילק הצליחו? ובכן, יש מבחני דרכים לכאן ולכאן, אך נראה שהמטרה כבר הושגה...
לחיוב - ה-ATS מאיצה ל-100 בקלילות מרשימה, אבל התאוצה שאחר כך כבר מעוררת השתאות. הסיבובים אדוקים, וגם תחת לחץ כבד - נדמה שהשלדה מביטה קדימה לכיוון היציאה, ולא מתרגשת כמו הנהג. יחד עם החבילה הספוטיבית הזו, יש רכב אלגנטי, מרשים, מאובזר ונוח.
לשלילה - מערכת ה-Q ככל הנראה תשתפר בדגמים הבאים... לוקח דקה אחת להתחבר לאוטו מכל הבחינות, אבל 7 דקות בשביל להדליק מזגן. במצב אוטומט, הגיר יכול היה להגיב יותר מהר. חבל שיש כפתור ספורט שלא עושה כלום.
: תמורה טובה למחיר. תת דגם:2.0 אוטומט Luxury
המלצה -למעט מערכת CUE, האוטו מצוין.
לחיוב - ביצועים מצוינים, אבזור רב, עיצוב נאה, מערכת סטריאו מקורית מצוינת.
לשלילה - מערכת CUE אינה תומכת בעברית ולכן אי אפשר לראות על מסך התצוגה את אנשי הקשר בטלפון, אי אפשר לראות את שמות השירים שרשומים בעברית וכו'
: מהנה. תמורה מלאה למחיר תת דגם:2.0 אוטומט Luxury
המלצה -
לחיוב -
לשלילה -
נדמה שיותר מילים נכתבו על השינוי של קאדילק, מאשר על עברה כספינה בלב ים. המשימה של ה-ATS היא לא רק נועדה להתחרות בגרמניות, אלא גם לנצח אותן במגרש הביתי. האם קאדילק הצליחו? ובכן, יש מבחני דרכים לכאן ולכאן, אך נראה שהמטרה כבר הושגה...
ה-ATS מאיצה ל-100 בקלילות מרשימה, אבל התאוצה שאחר כך כבר מעוררת השתאות. הסיבובים אדוקים, וגם תחת לחץ כבד - נדמה שהשלדה מביטה קדימה לכיוון היציאה, ולא מתרגשת כמו הנהג. יחד עם החבילה הספוטיבית הזו, יש רכב אלגנטי, מרשים, מאובזר ונוח.
מערכת ה-Q ככל הנראה תשתפר בדגמים הבאים... לוקח דקה אחת להתחבר לאוטו מכל הבחינות, אבל 7 דקות בשביל להדליק מזגן. במצב אוטומט, הגיר יכול היה להגיב יותר מהר. חבל שיש כפתור ספורט שלא עושה כלום.
למעט מערכת CUE, האוטו מצוין.
ביצועים מצוינים, אבזור רב, עיצוב נאה, מערכת סטריאו מקורית מצוינת.
מערכת CUE אינה תומכת בעברית ולכן אי אפשר לראות על מסך התצוגה את אנשי הקשר בטלפון, אי אפשר לראות את שמות השירים שרשומים בעברית וכו'
רכב מומלץ מאוד לאוהבי החיים וחווית הנהיגה. לטעמי אחד היפים על הכביש אם לא היפה ביותר.
רכב חזק מאוד ויציב בסיבובים. רמת איכות בנייה גבוהה. מפנק ובעל תחושת יוקרה בכל פינה.
יש מקום לשפר את מערכת הבידור CUE ולהפוך אותה לידידותית יותר. למשתמש.
הסינים יקבלו בקרוב את הקאדילק ATS בגרסת L עם תוספת של 8.5 סנטימטרים לאורכו של בסיס הגלגלים
גרסת הקופה הנאה של קאדילק ATS נחשפת, עם עיצוב אגרסיבי יותר מגרסת הסדאן ומנוע 2 ליטרים משודרג.
גלעד בן זקן עזב ליום אחד את האקסנט הישנה שלו, עבר לקאדילק ATS וחזר עם תובנות - לא רק שמתסכלים עליך אחרת, גם אתה מתסכל אחרת על העולם.
תשכחו מכל הסטיגמות שאתם מכירים על קאדילק. ה-ATS החדשה היא ההפך הגמור מהמכונית האמריקאית הטיפוסית, וזה בסדר גמור. מבחן דרך.
האירופאים מורידים את דירוג הבטיחות של טויוטה אייגו, סיטרואן C1 ופיג'ו 107. האמריקאים לא מרוצים מהקאמרי אבל כן מרוצים מה-ATS החדשה.
עם מחיר אטרקטיבי, מנוע חזק ורשימת אבזור נדיבה, תנסה קאדילק ATS לנגוס בנתח השוק של המתחרות מגרמניה.
רכב הסדאן היוקרתי החדש של קאדילק, ה-ATS, יושק לראשונה בישראל בתערוכת אוטומוטור. יחל להימכר בישראל בעוד מספר חודשים.